    From: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Date: Thu, 30 Apr 2009 22:55:24 +0200

    > Ponieważ nie rozumiesz tego sam więc ci odpowiem dlaczego UPR ma tylko 1%
    > poparcia wśród wyborców: bo program tej partii mimo jej nazwy jest
    > NIEREALNY.
    > Żaden kraj na świecie nie wprowadził takiego programu.

    Efektem czego większość demokratycznych krajów tonie w długach....

    > Jak sobie wyobrażasz wprowadzenie takiego programu w postsocjalistycznej
    > Polsce?
    > Nie ma szans na jego wprowadzenie. Czy można sobie wyobrazić w XXI wieku
    > zastąpienie demokracji monarchią? Nie można, bo to czysty absurd.

    Jeżeli nie monarchia to przynajmniej 65 tyś.JOW-y (które już UPR dawno
    chciał wprowadzić) , których panicznie boi się pookrągłostołowa banda, a
    które i tak w dłuższej perspektywie prowadzą do nikąd....

    > Demokracja nie jest systemem doskonałym, ale jak powiedział Churchill nikt
    > nie
    > wymyślił do tej pory nic lepszego.
    > Jeśli jakaś partia nie sprawdzi się w rządzie lub sejmie to wyborcy jej
    > mogą
    > nie wybrać w przyszłej kadencji.
    > A co byłoby z kiepskim monarchą?
    > Jak Polska mogłaby funkcjonować poza UE? Co Polska mogłaby robić w NAFTA?

    Się tej nafty przyczepił.....

    > Z tamtymi krajami mamy symboliczną wymianę handlową więc jakie Polska
    > miałaby
    > korzyści? Ile miliardów dolarów dostalibyśmy jako pomoc od USA?
    > Odpowiadam: ani jednego. Nie rozumiesz takich oczywistych rzeczy?
    > Przykład "niezależnej" Białorusi i dyktatura Łukaszenki, który podałeś
    > kompromitują cie całkowicie.

    Kraj który idzie dzięki dyktaturze milowymi krokami do przodu jest dla
    ciebie antyprzykładem?.

    > System proponowany przez UPR aczkolwiek ma wiele słusznych postulatów, nie
    > ma
    > szans na znaczniejsze poparcie społeczne bo jako całość jest zbyt
    > DRASTYCZNY i
    > nie do przyjęcia dla społeczeństwa.

    Społeczeństwo wcześniej czy później bedzie musiało przyjąc ten program, gdy
    system oparty na konsekwentnym zadłużaniu nieuchronnie zbankrutuje

    > W systemie takim dobrze żyłoby się tylko młodym, zdrowym, pięknym i
    > bogatym a
    > co z resztą, którą K.Mikke nazywa pogardliwie "motłochem"?
    >
    > Jeżeli to zrozumiesz za jakiś czas to unikniesz frustracji przy następnych
    > wyborach, w których UPR znowu przegra z kretesem.

    Myślisz że poprzez Unię uciekniesz od najważniejszych problemów
    społecznych?. A ja ci mówię do dupy uciekniesz. Jedyne co to przedłużysz
    agonię...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/