  • 1. Data: 2009-04-29 20:30:40
    Temat: Endriu - co z tym programem UPR?
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Mimo, że z nawiedzonymi oszołomami jak ty i nieobecny ostatnio Pester dyskusja
    jest bez sensu to zapytam ponownie:
    Nie wyjaśniłeś do dziś dlaczego program UPR, który zakłada m.in. maksymalne
    obniżenie podatków, rezygnację z uczestnictwa w UE, przystąpienie Polski do
    NAFTA, rezygnację z demokracji, wprowadzenie w Polsce monarchii popiera tylko
    1% Polaków.
    Jak to wytłumaczysz?
    Jak do tej pory nie byłeś w stanie wydukać na ten temat ani jednego sensownego
    zdania.

  • 2. Data: 2009-04-29 21:34:55
    Temat: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > 1% Polaków.
    > Jak to wytłumaczysz?
    > Jak do tej pory nie byłeś w stanie wydukać na ten temat ani jednego

    Ogólnie to wszystko mi jedno jak się będzie nazywała partia która zrealizuje
    w moim kraju reformy. Może to być UPR, Samoobrona, nawet PZPR. Osobiście mam
    takie zdanie że jeżeli demokracja to tylko w tych dwóch wydaniach:

    1) Przystawowskie 65 tysięczne JOW-y (nieprzerośnięte, a nie takie jak
    wielkie amerykańskie okręgi wyborcze powodujące to iż na kampanie wyborczą
    stać tylko najbogatszych)

    http://prawica.net/node/16505

    2) Demokracja bezpośrednia - jak w Szwajcarii - która mówi o tym iż KAŻDE
    referendum jest ważne, a nie tylko te w którym przekroczona jest ustawowa
    frekfencja (wykluczenie głosowania "nogami").

    Ogólnie to uważam że demokracja i tak w kosekwencji prowadzi do nikąd....
    (większość krajów demokratycznych zadłużonych jest po uszy i czekam tylko
    kiedy tylko te nadęte balony popękają).

    Rozwiązanie które mamy teraz (ordynacja proporcjanalna w której o tym kto
    zasiada na ławach poselskich decyduje ścisłe kierownictwo partyjne) prowadzi
    do tego, że Polską rządzą barany typu Niesiołowski, Palikot którzy na swoich
    bloga wypisują takiego typu idiotyzmy:

    Ty-kanie
    http://palikot.blog.onet.pl/2,ID372445480,RS1,index.
    html

    "[...]Zawsze, gdy Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę, Stefan Niesiołowski
    zwraca się do niego po imieniu: "Zejdź z mównicy", "Jakim prawem tam
    stoisz?", "Nieuk!" itp. I zawsze Jarosław Kaczyński traci wówczas pewność
    siebie, i jedyne, co może powiedzieć to "Nie jesteśmy po imieniu", ale już
    bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym razem wychodzi z sali sejmowej -
    tak jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów. [...]".

    albo Tusk i Pawlak którzy w 1993 roku uwalali lustrację....

    Odnośnie monarchii - raczej niemożliwe do wprowadzenia ale bardzo słuszne.
    Gdy w ulu brakuje królowej cały rój idzie na zatracenie....(co
    niejednokrotnie udowadniała historia Polski). Ktoś musi te wszystkie bandy
    żerujące na narodzie trzymać za mordę, by nie zadłużac przyszłych pokoleń
    (tak jak to jest realizowane w Białorusi) bo cała ta zabawa w "demokrację"
    zamieni się w zbiorową katastrofę.

    Co do unijnego burdelu - trzeba jz niego jak najszybciej wystąpić bo
    biurokracja unijna knebluje wzrost gospodarczy, obniżać podatki i zmniejszać
    obciążenia fiskalne nałożone na podatnika też koniecznie trzeba , bo jak na
    razie to 2/3 młodego pokolenia musiałą spierdzielić za granicę, bo tu idzie
    zdechnąc z głodu...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-04-29 22:05:07
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > (większość krajów demokratycznych zadłużonych jest po uszy i czekam tylko

    Tak się akurat złożyło że wszystkich tych reformach mówi i stara się
    razlizować UPR z Michalkiewiczem i JKM ...

    Unia Polityki Realnej
    http://pl.wikipedia.org/wiki/UPR

    [...] Inne inicjatywy ustawodawcze koła poselskiego UPR w Sejmie I kadencji
    dotyczyły projektów: Konstytucji RP (autorstwa Stanisława Michalkiewicza,
    nie był rozpatrywany z uwagi na brak poparcia - zamiast wymaganych 56
    podpisało go 25 posłów), ustawy o większościowej ordynacji wyborczej
    (jednomandatowe okręgi wyborcze, odrzucony), o Radzie Stanu (odrzucony), o
    reprywatyzacji i rekompensatach (dwukrotnie), o obniżeniu ceł na samochody
    (zablokowany przez Komisję Ustawodawczą), o zmianie pozycji prawnej związków
    zawodowych (odrzucony), o zmianie ustawy o zwalczaniu zbrodni ludobójstwa
    (rozszerzenie definicji ludobójstwa na zbrodnie popełnione w ramach "walki
    klasowej" z likwidacją ich przedawnienia) oraz projekty ustaw o zmianie
    ustawy o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym (zmiana stawki
    VAT z 22% na 7%), które nie zostały rozpatrzone z powodu rozwiązania
    Sejmu.[...]

    ... niestety na drodze reform stoi pookragłostołowa banda która dzięki
    (niestety) takim a nie innym wyborom polskiego społeczeństwa cały czas
    siedzi przy korycie i zadłuża moją ojczyznę

    http://www.nowosci.com.pl/forum/read.php?3,192677,19
    2677,quote=1

    "[...] Trochę faktów o zadłużeniu Polski w latach 1990-2008

    Zadłużenie Polski w latach 1990 - 2008 :

    1990 - 53,17 mld zł (Solidarność+ZSL+PZPR - premier Mazowiecki )
    1991 - 65,84 ( rząd koalicyjny Solidarnościowy - premier Bielecki )
    1992 - 97,94 ( rząd koalicyjny Solidarnościowy - premier
    Olszewski/Suchocka )
    1993 - 133,94 ( rząd koalicyjny Solidarnościowy - premier Suchocka )
    1994 - 152,21 ( SLD + PSL - premier Pawlak )
    1995 - 167,21 ( SLD + PSL - premier Oleksy )
    1996 - 189,05 ( SLD + PSL - premier Cimoszewicz )
    1997 - 221,65 ( SLD + PSL - premier Cimoszewicz )
    1998 - 237,40 ( AWS + UW - premier Buzek )
    1999 - 278,21 ( AWS + UW - premier Buzek )
    2000 - 288,33 ( AWS + UW do 05.2000r. - premier Buzek )
    2001 - 314,67 ( AWS - premier Buzek )
    2002 - 352,58 ( SLD + UP - premier Miller )
    2003 - 408,58 ( SLD + UP - premier Miller )
    2004 - 440,54 ( SLD + UP - premier Miller/Belka )
    2005 - 477,08 ( SLD + UP do X/05 - premier Belka, od XI PiS -
    Marcinkiewicz )
    2006 - 506,26 ( PiS + Samoobrona + LPR - premier Marcinkiewicz/Kaczyński )
    2007 - 527,44 ( PiS - premier Kaczyński )
    2008 - 569.95 ( PO + PSL - premier Tusk )

    Niezależnie jaka partia rządzi - zadłużenie wzrasta.
    Coroczne odsetki od tego zadłużenia przekraczają już 30 miliardów zł.

    Dane ze strony ministerstwa finansów. . [...]

    To musi się skończyc i trzeba tą bandę darmozjadów rozpędzić na cztery
    wiatry...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-04-29 22:06:39
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 29 Apr 2009 23:34:55 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >Rozwiązanie które mamy teraz (ordynacja proporcjanalna w której o tym kto
    >zasiada na ławach poselskich decyduje ścisłe kierownictwo partyjne) prowadzi
    >do tego, że Polską rządzą barany typu Niesiołowski, Palikot

    Niesiołowski zdobył w ostatnich wyborach 69 tys. głosów. Nie tylko
    najwięcej w okręgu Zielona Góra, ale też więcej, niż dowolnych trzech
    kandydatów W SUMIE.

    Palikot w okręgu Lublin zdobył 44 tys. głosów - drugi wynik
    w piętnastomandatowym okręgu wyborczym.

    Obaj nie mieliby większego problemu z wygraniem wyborów w małych
    okręgach wyborczych z ordynacją większościową.

    Za to, istotnie, znikłyby z Sejmu takie osobistości, jak Meleks
    Karski, który zdobył całe 3500 głosów w okręgu Warszawa I - wynik
    porównywalny z wyborczym sukcesem Krzysztofa Kononowicza w roku 2006.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2009-04-29 22:22:19
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > imieniu", ale już bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym razem wychodzi
    > z sali sejmowej - tak jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów.

    Gdyby coś takiego napisał Michalkiewicz byłby to ostatni dzień mojego
    poparcia dla jego osoby....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-04-29 22:24:21
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > kandydatów W SUMIE.
    >
    > Palikot w okręgu Lublin zdobył 44 tys. głosów - drugi wynik

    Właśnie dlatego uważam że demokracja prowadzi do nikąd ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2009-04-29 22:27:05
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Właśnie dlatego uważam że demokracja prowadzi do nikąd ....

    Daltego uważam że wyborcy PO to stado baranów ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-04-29 22:50:18
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Daltego uważam że wyborcy PO to stado baranów ....

    Najciekawsze jest to że stopień zmanipulowania jest tak duży, że ci co
    uciekali za chlebem za granicę...:

    Jak głosowano za granicą
    http://salon.polonia.net/2007/10/21/jak-glosowano-za
    -granica/

    "[...] Są już pierwsze nieoficjalne wyniki wyborów za granicą. Według
    sondaży, Polacy głosujący w Wielkiej Brytanii i Irlandii w większości
    poparli PO - ponad 77 proc., drugie miejsce zajęła koalicja LiD z 12 proc.
    głosów, a dopiero trzecie - PiS z 9 proc. (Polacy na Wyspach poparli PO -
    TVN24). PiS zwyciężyło natomiast w USA, zgodnie z moimi przewidywaniami
    zresztą, gdzie uzyskało 67 procent głosów, PO - 28 procent, a LiD - 3,5
    procent.[...]".

    do dzisiaj nie zdają sobie sprawy że wybrali to, przed czym uciekali....

    Demokracja......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2009-04-30 05:21:10
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Właśnie dlatego uważam że demokracja prowadzi do nikąd ....

    .. a tu jest przykład możliwości intelektualnych przeciętnego wyborcy :

    http://www.youtube.com/watch?v=I35LTgiJEpw&feature=r
    elated

    pozdr.
    sys29

  • 10. Data: 2009-04-30 05:28:24
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    ... niestety na drodze reform stoi pookragłostołowa banda która dzięki
    (niestety) takim a nie innym wyborom polskiego społeczeństwa cały czas
    siedzi przy korycie i zadłuża moją ojczyznę

    Kolego Endriu, widzę że nie zrozumiałeś mojego pytania więc jeszcze raz go
    powtórzę:
    Dlaczego UPR, która postuluje znakomity dla Polski program m.in. stopniowego
    zmniejszania zadłużenia kraju, ma poparcie tylko 1% społeczeństwa?
    Przecież na logikę powinni ją popierać wszyscy przedsiębiorcy i wszyscy
    obywatele z wyższymi dochodami bo postuluje m.in. maksymalne obniżenie podatków.
    Chyba nie chcesz powiedzieć, że 99% społeczeństwa to idioci, którzy nie
    popierają takiego znakomitego programu a tylko 1% to ludzie inteligentni?