  • 21. Data: 2009-04-30 15:11:35
    Temat: Re: Endriu - co z tym programem UPR?
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gtcdqa$f9i$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > budzetu (za panowania PiS-u) z 200 do 250 mld zł - czyli tyle co cała 54
    > miesięczna pomoc unijna RAZEM WZIĘTA.
    >
    > Nawet nie zwracam uwagi na twoje przekleństwa i obelgi bo rozumiem, że
    > takich
    > zwolenników i fanów ma UPR.
    > Jaka partia i jaki program tacy sympatycy :-)
    >
    > Ale do rzeczy, kolego Endriu, do rzeczy. Zadałem ci tylko jedno pytanie i
    > nie
    > potrafisz na nie odpowiedzieć.
    > Jeszcze raz je powtarzam: dlaczego poparcie dla UPR od dwudziestu lat

    Bo tylu ludzi za tymi poglądami zagłosowało.

    P.S. A co będzie jak UPR zdobędzie 5% ?. Co ty wtedy będzies powtarzał w
    kółko ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 22. Data: 2009-04-30 15:53:37
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Bo tylu ludzi za tymi poglądami zagłosowało.
    >
    > P.S. A co będzie jak UPR zdobędzie 5% ?. Co ty wtedy będzies powtarzał w
    > kółko ?.

    Fakt może gdyby Michalkiewicz "cudów" naobiecywał może by dostał więcej. Ale
    wtedy już bez mojego udziału...

    Demokracja .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2009-04-30 15:54:31
    Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Jeszcze raz je powtarzam: dlaczego poparcie dla UPR od dwudziestu lat
    wynosi tylko 1-2% ???

    Bo tylu ludzi za tymi poglądami zagłosowało.

    To jest oczywiste. Ale ja chcę, żebyś trochę wysilił mózgownicę i spróbował
    odpowiedzieć dlaczego tylko ok. 1% społeczeństwa popiera taki świetny program?
    Czy pozostałe 99% nie chciało by płacić b.niskich podatków, które postuluje UPR?
    Czy pozostałe 99% nie chciało by, żeby Polska nie miała zadłużenia?

  • 24. Data: 2009-04-30 18:38:33
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > postuluje UPR?
    > Czy pozostałe 99% nie chciało by, żeby Polska nie miała zadłużenia?

    Wydaje mi się że potencjalnego wyborce SLD+PSL+PO+PiS interesują głównie
    UNIJNE EURO'sy które spadają z nieba....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2009-04-30 18:42:54
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Wydaje mi się że potencjalnego wyborce SLD+PSL+PO+PiS interesują głównie
    > UNIJNE EURO'sy które spadają z nieba....

    I pierdolenie Palikota o tym jak to z Niesiołowskim wyzywają w sejmie
    prezydenta Polski.

    Taką mam opinię o wyborcy PO.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2009-04-30 18:56:41
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał(a):

    Wydaje mi się że potencjalnego wyborce SLD+PSL+PO+PiS interesują głównie
    UNIJNE EURO'sy które spadają z nieba....

    Ja nie o to cię pytam co interesuje wyborców innych partii !!!
    Nie zrozumiałeś mojego pytania ??? Jest ono bardzo proste i brzmi: dlaczego
    twoim zdaniem UPR, nie może przekroczyć w Polsce 1-2% poparcia społecznego
    i pozostaje od lat partią kanapową a właściwie grupką publicystów
    i felietonistów?
    Odpowiedz mi na to pytanie a nie opowiadaj koszałek-opałek.

  • 27. Data: 2009-04-30 18:57:20
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Palikota o tym jak to z Niesiołowskim wyzywają w sejmie prezydenta Polski.

    I to że trzeba się jak najszybciej zrzec własnej suwerenności, wprowadzic
    Euro bo wtedy Unia "zrobi nam dobrze"....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 28. Data: 2009-04-30 19:04:56
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > i felietonistów?
    > Odpowiedz mi na to pytanie a nie opowiadaj koszałek-opałek.

    Ech...Przy tobie można nauczyć się cierpliwości (ważna cnota !!!). Jeszcze
    raz odpowiadam:
    Bo tylu ludzi na poglądy reprezentowane przez wyżej wymienionych polityków
    zagłosowało.

    P.S. Ciekwae ile razy można zadawać to samo pytanie?

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 29. Data: 2009-04-30 19:32:22
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]

    Ponieważ nie rozumiesz tego sam więc ci odpowiem dlaczego UPR ma tylko 1%
    poparcia wśród wyborców: bo program tej partii mimo jej nazwy jest NIEREALNY.
    Żaden kraj na świecie nie wprowadził takiego programu.
    Owszem dużo elementów takiego programu było za rządów M.Tchatcher w Wlk.
    Brytanii i R.Reagana w USA.
    Jak sobie wyobrażasz wprowadzenie takiego programu w postsocjalistycznej Polsce?
    Nie ma szans na jego wprowadzenie. Czy można sobie wyobrazić w XXI wieku
    zastąpienie demokracji monarchią? Nie można, bo to czysty absurd.
    Demokracja nie jest systemem doskonałym, ale jak powiedział Churchill nikt nie
    wymyślił do tej pory nic lepszego.
    Jeśli jakaś partia nie sprawdzi się w rządzie lub sejmie to wyborcy jej mogą
    nie wybrać w przyszłej kadencji.
    A co byłoby z kiepskim monarchą?
    Jak Polska mogłaby funkcjonować poza UE? Co Polska mogłaby robić w NAFTA?
    Z tamtymi krajami mamy symboliczną wymianę handlową więc jakie Polska miałaby
    korzyści? Ile miliardów dolarów dostalibyśmy jako pomoc od USA?
    Odpowiadam: ani jednego. Nie rozumiesz takich oczywistych rzeczy?
    Przykład "niezależnej" Białorusi i dyktatura Łukaszenki, który podałeś
    kompromitują cie całkowicie.
    System proponowany przez UPR aczkolwiek ma wiele słusznych postulatów, nie ma
    szans na znaczniejsze poparcie społeczne bo jako całość jest zbyt DRASTYCZNY i
    nie do przyjęcia dla społeczeństwa.
    W systemie takim dobrze żyłoby się tylko młodym, zdrowym, pięknym i bogatym a
    co z resztą, którą K.Mikke nazywa pogardliwie "motłochem"?

    Jeżeli to zrozumiesz za jakiś czas to unikniesz frustracji przy następnych
    wyborach, w których UPR znowu przegra z kretesem.

  • 30. Data: 2009-04-30 19:36:23
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 30 Apr 2009 20:42:54 +0200, "Endriu" <nmp3(wytnij
    to)@interia.pl> wrote:

    >I pierdolenie Palikota o tym jak to z Niesiołowskim wyzywają w sejmie
    >prezydenta Polski.

    Niesioł prezydenta Polski wyzywa nie od dziś i nie od wczoraj. Czy
    bardzo cierpiałeś, jak o Kwachu z Kaliszem mówił "dwa pornogrubasy"?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com