  • 51. Data: 2003-04-10 06:45:56
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71vp8$n7n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > że
    >
    > Jezeli inny bankomat mnie poinformowal ze tych pieniedzy
    > co to cudo techniki euronetu nie wydalo na koncie nie mam
    > to jest to dla mnie jeden pies , czy to jest zablokowane,
    > nie dostepne , czy nie zaksiegowane - ja tej kasy potrzebowalem !!!

    Czy do Ciebie trafiają jakiekolwiek wyjaśnienia ???

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 52. Data: 2003-04-10 06:49:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Tez masz pecha ty durny polski chuju ,
    > ze tu sie urodziles
    >
    > Nie wspolczuje

    Ojjj, przegiąłeś...

    Czy na pewno wszystko z tobą w porządku? Bo mam wrażenie, że ty się do
    lekarza nadajesz, a nie do usenetu...

    Nich ktoś zrobi fwd do abuse'a. Sztandarowy przykład działania abuse'a w
    sytuacji bluzgania widzieliśmy niedawno na pl.misc.telefonia.gsm. Goścu po
    prostu wyleciał z roboty... Zainteresowanych zapraszam do Google. Niech to
    będzie przestrogą...

    --
    Pozdrawiam [prawie] wszystkich,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 53. Data: 2003-04-10 07:11:24
    Temat: Awaria [bylo] Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    Przechwalasz sie ze iles lat temu pisales juz programy a z logika na bakier.
    Nie obciazone != nie ma blokady. Kiedys mialem podobna sytuacje, podszedlem
    do oddzialu, pokazalem wydruk,3 minuty, blokada zdjeta, do widzenia - ale
    lepiej sobie pokrzyczec niz zalatwic sprawe :P

    Przemek

  • 54. Data: 2003-04-10 07:24:33
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >Czy do Ciebie trafiają jakiekolwiek wyjaśnienia ???

    Moze by trafily, jakby gosciu uruchomil jakas szara komorke. Ale po co, skoro
    latwiej pobluzgac?...

    Swoja droga oprogramowanie euronetow nie jest specjalnie przykladem
    "inteligentnego interfejsu". Niedawno wyplacalem kase i transakcja wygladala
    mniej wiecej tak:

    Ja: wkladam karte.
    B: Z powodu awarii drukarki wydruk potwierdzenia nie bedzie mozliwy.
    Kontynuowac?
    Ja: TAK.
    B: Podaj kwote, bla bla bla...
    Ja: 1000zl.
    B: Transakcja w toku, bla bla bla...
    B: Czy chcesz otrzymac potwierdzenie? (!!!)
    Ja: NIE.

    Tutaj zastanawiam sie, co by bylo jakbym wybral TAK. po zachowaniu poprzednika
    (trzy razy wkladal karte) wnioskuje, ze transakcja moglaby nie dojsc do skutku.
    niestety nie mialem tyle czasu zeby eksperymentowac...
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 55. Data: 2003-04-10 07:29:40
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 9 Apr 2003 19:52:32 +0200 "Logiker" <l...@g...pl> wrote:

> [...]
    > BANKOMAT NIE MÓG? WYDAAE GOTÓWKI
    > TWOJE KONTONIE ZOSTA?O OBCI??ONE"
    >
    > Posiadam odpowiedni wydruk z bankomatu
    >
    > No to trudno , pewnie brak gotowki , zacial sie mechanizm
    > pomyslalem, i ide do nastepnego bankomatu ( innej firmy )
    >
    > Okazalo sie ze stan mojego konta zostal pomniejszony o
    > niewyplacana kwote !!!!!!
    >
    > Moim zdaniem to skandal ze, taki bankomat z
    > oprogramowaniem, ktore wysyla do banku komunikat
    > zrealizowanej transakcji , a klienta na pismie informuje
    > o czyms odwrotnym. Czy ktos i jak to w ogole testowal ?
    >
    > Czy mam podac tych burakow z euronetu do sadu za kradziez ?

    Tak! Tak! Idz sie sadzic!
    Niestety bankomaty sa tak oprogramowane, ze jak przed wyplata
    sprawdzaja, czy masz kase, to od razu _blokuja_ wybrana kwote. Dopiero
    potem probuja ja wyplacic.

    Jezeli zdarza sie taki przypadek powinienes zadzwonic do Euronetu
    (numer jest na kazdym bankomacie), powiedziec w 3 slowach co sie
    stalo, i poczekac pare (czasem kilkanascie lub kilkadziesiat) minut.
    Rozmowa z Euronetem trwa doslownie 3 minuty, i po niedlugim czasie
    kasa wraca.

    Szymon

    ps. Milego sadzenia sie :-)

  • 56. Data: 2003-04-10 07:32:27
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 9 Apr 2003 20:41:18 +0200 "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    > Fakt - nie odzywam sie skoro dla kolegi wyjasnienia nie trafiaja a zlosc
    > przeslania wszytsko. Zycze udanych reklamacji.

    Jak to bylo gdzies napisane "logika jest nielogiczna". Patrz ksywa
    kolegi :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Szymon

  • 57. Data: 2003-04-10 08:16:41
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    > prostu wyleciał z roboty... Zainteresowanych zapraszam do Google. Niech to
    Może TPSA w Koninie zablokuje 020 temu czemuś ????

  • 58. Data: 2003-04-10 08:35:55
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Logiker napisał:

    > W Polsce jeszcze bardzo dluuugo bedzie bardzo zle
    > dzieki takim jak Pan takze , niestety musze to stwierdzic
    >
    > Inaczej niz u blizszych i dalszych sasiadow.........

    Widzialem w Polsce bankomaty roznych firm: Olivetti, IBM, itp. Nie
    widzialem bankomatow polskich firm Unitra, Eltra, Zeto, Unimor,
    Telkom-Telmor, czy nawet Banpol.

    Niesmialo wnioskuje ze bankomaty tych samych producentow zachowuja sie
    tak samo w podobnych okolicznosciach, niezaleznie od kraju zainstalowania.

    Miko

  • 59. Data: 2003-04-10 12:16:40
    Od: "Konrad Krupinski" <k...@z...pl>

> [...]
    > o czyms odwrotnym. Czy ktos i jak to w ogole testowal ?
    >
    > Czy mam podac tych burakow z euronetu do sadu za kradziez ?

    Na 99,9% transakcja nie obciazy twojego rachunku
    a gdyby jednak to po zlozeniu reklamacji w swoim banku na 100% kasa wroci na
    twoje konto.

    Pozdrawiam,
    KK

  • 60. Data: 2003-04-10 12:24:28
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Konrad Krupinski wrote:

    > Na 99,9% transakcja nie obciazy twojego rachunku
    > a gdyby jednak to po zlozeniu reklamacji w swoim banku na 100% kasa wroci na
    > twoje konto.

    kasa na sekunde nie oposci konta tego pieniacza

    --
    Pozdrowienia,