  • 1. Data: 2003-04-09 14:13:12
    Temat: BZWBK doplaty do likwidacji konta
    Od: "Michał Witkowski" <m...@j...eu.org>

    Witam,

    Dwa miesiące temu zlikwidowalem konto w BZWBK. Panienka z okienka wyliczyła,
    że mam dopłacić około 20 złotych. Zapłaciłem, przecięto kartę i myślałem że
    mam z głowy.
    Dzisiaj telefon z BZWBK - mam jeszcze dopłacić 12,50 zł bo doliczono opłatę
    za wznowienie
    karty, której panienka z okienka nie widziała i nie pobrała.
    Co teraz? Zapłacić i mieć z głowy chyba definitywnie, czy postawić się
    okoniem i nie płacić,
    albo żądać jakiegoś pisemnego wezwania czy wyjasnień? Jednym słowem robić
    chryję z tego,
    czy też nie warto, bo to normalka?

    --
    Michal Witkowski
    m...@j...eu.org

  • 2. Data: 2003-04-09 14:22:49
    Temat: Re: BZWBK doplaty do likwidacji konta
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Michał Witkowski" <m...@j...eu.org> wrote in message
> [...]
    > okoniem i nie płacić,
    > albo żądać jakiegoś pisemnego wezwania czy wyjasnień? Jednym słowem robić

    hmm.. a masz pisemne potwierdzenie, że wpłaciłeś 20 i tyle wskazała ci
    "panienka " ?
    ja takie zawsze biorę - od czasów zamykania rachunków w citi i pekao :)

    złóż PISEMNĄ reklamację i napisz, że poinformowano cię, że wpłacona kwota 20
    zł to całość twoich zobowiązań wobec banku i nie chcesz płacić więcej

    w zależności od tego, do kogo trafi pismo, to albo ci podarują i ręcznie
    wyzerują rachunek, albo przyślą pismo z uzasadnieniem, dlaczego mimo
    wszystko powinieneś zapłacić

    i wtedy znowu ty piszesz pismo - oni odpowiadają :) itd. ..

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-04-09 14:35:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"

    > złóż PISEMNĄ reklamację i napisz, że poinformowano cię, że wpłacona kwota
    20
    > zł to całość twoich zobowiązań wobec banku i nie chcesz płacić więcej

    mnie zalatwili tez z dodatkowymi oplatami - po prostu musialem od dyspozycji
    likwidacji czekac 2 miesiace i oplacac prowizje za prowadzenie rachunku.
    A ze zostawilem pare gorszy na rachunku to sobie pobierali - znam banki w
    ktorych jest jak byk w regulaminie ze od momentu dyspozycji likwidacji
    klient nie placi prowizji za prowdzenie r-ku ale dosc juz mialem tego wbk-u
    i nie sprawdzalem
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-04-09 14:44:52
    Od: "Michał Witkowski" <m...@j...eu.org>

> [...]
    dyspozycji
    > likwidacji czekac 2 miesiace i oplacac prowizje za prowadzenie rachunku.

    Prowizje były w tych 20 zł zapłaconych przy składaniu dyspozycji. Co mnie
    wnerwiło, to żądanie po 2 miesiącach dopłacenia jeszcze 12,50 zł, bo
    system nie wyswietla w oddziale opłat za wznowienie karty. Karty, jak
    rozumiem, którą już miałem przy likwidacji i którą przecięto przy mnie.
    Gdyby zażadano ode mnie 2 miesiące temu 32,50 zł to bym zapłacił bez
    gadania,
    ale teraz mam opory. IMO to nie w porządku ze strony banku, że za ich
    pomyłkę przy ustalaniu dopłaty przy zamknięciu ja mam teraz jeszcze raz
    płacić.

    --
    Michal Witkowski
    m...@j...eu.org

  • 5. Data: 2003-04-09 16:07:00
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <
    > Prowizje były w tych 20 zł zapłaconych przy składaniu dyspozycji. Co mnie
    > wnerwiło, to żądanie po 2 miesiącach dopłacenia jeszcze 12,50 zł, bo
    > system nie wyswietla w oddziale opłat za wznowienie karty.

    a jak skladales dyspozycje o likwidacji r-ku to ile dni zostalo do konca
    waznosci przecinanej karty ? to jest wazne, ale o tym nie piszesz
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-04-09 16:42:31
    Od: "Michał Witkowski" <m...@j...eu.org>

    > a jak skladales dyspozycje o likwidacji r-ku to ile dni zostalo do konca
    > waznosci przecinanej karty ? to jest wazne, ale o tym nie piszesz

    Karta była nowa, miała może miesiąc. Z tego co zrozumialem, to oni najpierw
    przysłali mi tę kartę, trochę później zlikwidowalem konto, a w trakcie 2
    miesięcy od zlikwidowania konta bank obciążył konto za odnowienie karty
    (która była już przecięta).

    --
    Michal Witkowski
    m...@j...eu.org

  • 7. Data: 2003-04-09 23:24:26
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

> [...]
    > ktorych jest jak byk w regulaminie ze od momentu dyspozycji likwidacji
    > klient nie placi prowizji za prowdzenie r-ku ale dosc juz mialem tego

    no zobacz :-) mi tez WBK po zlozeniu dyspozycji zamkniecia konta
    i rozpoczeciu odliczania standardowych 2 miesiecy naliczyl jakas prowizje za
    prowadzenie lub cos..

    powiedzialem im w oddziale ze mnie to za bardzo nie interesuje bo ja
    juz stosowna dyspozycje zamknieia zlozylem i poddali sie i wyzerowali
    oplaty.
    inna sprawa ze mialem przyjsc po tych 2 miesiacach podpisac definitywne
    zamkniecie
    konta ale jakos bylo mi nie podrodze i nie udalo mi sie dotrzec.. po jakims
    czasie
    sami zamkneli to konto bo ja dostalem tylko swistek informujacy o tym
    fakcie..

    pozdro
    SirmarK

  • 8. Data: 2003-04-10 14:53:51
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    > przysłali mi tę kartę, trochę później zlikwidowalem konto, a w trakcie 2
    > miesięcy od zlikwidowania konta bank obciążył konto za odnowienie karty

    jesli na skutek likwidacji rachunku przecieto karte, a na skutek informacji
    ze karta przecieta wyrobiono nową to jasne, ze wina jest niedysponentek z
    BZWBK - cos zle wprowadzily do systemu i z automatu karte wznowilo.

    W takim ukladzie nie plac - niech sie bujają, a jak cie wpiszą do BIKu co
    może ci narobić klopotow w innych bankach to mozna ich spokojnie pociagac do
    odpowiedzialnosci.
    pierwotnie wygladalo mi na to ze zamykales r-k przed koncem waznosci karty i
    proces druku nowej zostal rozpoczety ale teraz wszystko jasne- nie daj sie
    :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2003-04-10 20:33:31
    Od: "Michał Witkowski" <m...@j...eu.org>

> [...]
    > ze karta przecieta wyrobiono nową to jasne, ze wina jest niedysponentek z
    > BZWBK - cos zle wprowadzily do systemu i z automatu karte wznowilo.

    Nie, to nie było wznowienie, tylko jakies dodatkowe opłaty. Tak wygląda
    wydruk z historii rachunku:

    06-02-2003 06-02-2003 OPŁATA ZA WYDANIE KARTY 47791 20,00 -3,21
    07-02-2003 07-02-2003 WPŁATA 15,70 12,49
    14-02-2003 16-02-2003 prowadzenie konta 2,50 9,99
    24-02-2003 24-02-2003 GENEROWANIE ZEST. TRANS. 02361 2,50 7,49
    26-02-2003 06-02-2003 DOD.OPŁ.ZA WYD.KAR 5,00 2,49
    26-02-2003 06-02-2003 DOD.OPŁ.ZA WYD.KAR 5,00 -2,51
    28-02-2003 28-02-2003 Pobrane odsetki od salda ujemn 0,01 -2,52
    31-03-2003 31-03-2003 Pobrane odsetki od salda ujemn 0,03 -2,55

    To wygląda tak, że złozyłem dyspozycję zamknięcia rachunku 07.02.2003, dzień
    wczesniej zabuliłem 20 złotych za wznowienie karty, przy zamykaniu
    dopłaciłem z góry 12,50 ich opłat za dwa miesiące, a oni po 20 dniach
    zaksięgowali jakieś opłaty dodatkowe za tę kartę i na dodatek doliczyli
    odsetki. Ekstra bank.
    Tylko czy mogę olać te dodatkowe opłaty i odsetki, zaksięgowane po złożeniu
    dyspozycji zamknięcia?

    --
    Michal Witkowski
    m...@j...eu.org

  • 10. Data: 2003-04-11 07:07:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]

    > 26-02-2003 06-02-2003 DOD.OPŁ.ZA WYD.KAR 5,00 -2,51

    > Tylko czy mogę olać te dodatkowe opłaty i odsetki, zaksięgowane po

    niech odpowiedza za co te dodatkowe oplaty 2*5 zl ktore zrobily ci debet
    i dlaczego zrobili ci denet po rozwiazaniu umowy - na pismie!
    *** blad ***