  • 1. Data: 2003-04-09 13:26:09
    Temat: Pelnomocnitwo 100% ?
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Chcialem zapytac o taka nietypowa sprawe.
    Otoz gdybym wyjechal z Polski np. do USA to czy moglbym dac jakiejs
    osobie (nie z rodziny) 100% pelnomocnictwa w podejmowaniu decyzji w
    sprawach bankowych i nie tylko (sprawy mieszkaniowe, finansowe,
    podatkowe - ogolnie wszystkie dziedziny zycia) ?

    gdzie takie cos sie zalatwia?

    adam

  • 2. Data: 2003-04-09 13:44:41
    Temat: Re: Pelnomocnitwo 100% ?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote in message

    > u notariusza

    Nie lepiej zrobić współwłasność konta, jak np. w Lukasie ?

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 3. Data: 2003-04-09 13:48:49
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

  • 4. Data: 2003-04-09 14:01:16
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Axel D." <a...@f...com.pl> wrote in message
> [...]
    > sprawach bankowych i nie tylko (sprawy mieszkaniowe, finansowe,
    > podatkowe - ogolnie wszystkie dziedziny zycia) ?

    Jeśli chodzi ci o konto, to ustanów pełnomocnika do konta.
    Pełnomocnictwo rodzajowe. Będzie mógł zrobić z kontem praktycznie wszystko.

    Jeśli również coś więcej, to pełnomocnictwo przez notariusza.
    Ale musisz mieć pełne zaufanie, bo może Ci nawet dom sprzedać.
    Zastanawiam się tylko, czy naprawdę jest to aż tak niezbędne, przecież świat
    bardzo się skurczył i większość rzeczy będziesz w stanie załatwić sam.

  • 5. Data: 2003-04-09 14:07:03
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Kamil Paszkiewicz napisał:

    > Nie lepiej zrobić współwłasność konta, jak np. w Lukasie ?

    "sprawy mieszkaniowe, finansowe, podatkowe - ogolnie wszystkie dziedziny
    zycia" Lukas tez zalatwia?

    Swoja droga nie znam banku, gdzie mozna zakladac konta osobiste, a nie
    mozna zalozyc konta wspolnego.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-04-09 14:49:14
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    KK wrote:

> [...]
    > bardzo się skurczył i większość rzeczy będziesz w stanie załatwić sam.

    ale czy np. jest mozliwe, ze ja teraz splacam kredyt na mieszkanie i aby
    sprzedac to mieszkanie i zamknac ten kredyt musialbym byc w polsce, czy
    mozna to wszystko zalatwic "online"?

    adam

  • 7. Data: 2003-04-09 15:37:18
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > ale czy np. jest mozliwe, ze ja teraz splacam kredyt na mieszkanie i aby
    > sprzedac to mieszkanie i zamknac ten kredyt musialbym byc w polsce, czy
    > mozna to wszystko zalatwic "online"?

    Nie.

    U notariusza spiszcie pełnomocnictwo na jakąś osobę.
    Możesz wyraźnie wymienić czego to pełnomocnictwo ma dotyczyć.
    Zresztą notariusz ci pomoże. Jego głowa, żeby to było dobrze.
    Zresztą później możesz to mieszkanie przez tego samego notariusza sprzedać.
    Zdecydowanie nie będzie robił kołopotów.

  • 8. Data: 2003-04-09 16:00:46
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    > "sprawy mieszkaniowe, finansowe, podatkowe - ogolnie wszystkie
    dziedziny
    > zycia" Lukas tez zalatwia?

    Nie, ale jesteśmy na p.b.b :-) A nie sądzę, żeby bank zezwolił
    na dysponowanie rachunkiem na podstawie aktu notarialnego.
    Ale to tylko takie moje "wydajemisię" :-)