  • 1. Data: 2003-04-09 17:52:32
    Temat: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Dzisiaj podczas proby wyplaty pieniedzy z konta
    otrzymalem komunikat

    "WYSTĄPIŁ BŁĄD PODAJNIKA PIENIĘDZY
    BANKOMAT NIE MÓGŁ WYDAĆ GOTÓWKI
    TWOJE KONTONIE ZOSTAŁO OBCIĄŻONE"

    Posiadam odpowiedni wydruk z bankomatu

    No to trudno , pewnie brak gotowki , zacial sie mechanizm
    pomyslalem, i ide do nastepnego bankomatu ( innej firmy )

    Okazalo sie ze stan mojego konta zostal pomniejszony o
    niewyplacana kwote !!!!!!

    Moim zdaniem to skandal ze, taki bankomat z
    oprogramowaniem, ktore wysyla do banku komunikat
    zrealizowanej transakcji , a klienta na pismie informuje
    o czyms odwrotnym. Czy ktos i jak to w ogole testowal ?

    Czy mam podac tych burakow z euronetu do sadu za kradziez ?

    Logiker

  • 2. Data: 2003-04-09 18:01:08
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Okazalo sie ze stan mojego konta zostal pomniejszony o
    > niewyplacana kwote !!!!!!

    Masz juz zaksiegowana wyplate czy poki co blokade?

    --
    JaKi a wokol nerwowi ludzie :)

  • 3. Data: 2003-04-09 18:09:18
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz juz zaksiegowana wyplate czy poki co blokade?

    Jak to sprawdzic ?

    Nastepny bankomat byl 100 dalej i tam sprawdzalem
    stan konta, dostepne srodki byly pomniejszone o
    niewyplacana kwote.

  • 4. Data: 2003-04-09 18:10:55
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Logiker wrote:

> [...]
    > zrealizowanej transakcji , a klienta na pismie informuje
    > o czyms odwrotnym. Czy ktos i jak to w ogole testowal ?

    Jak odwrotnym? Przecież wyraźnie Ci napisał, że zostało obciążone. Złóż
    reklamację w banku, pokaż kwit - oddadzą. Nie denerwuj się. To tylko
    maszyna (głupia).

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2003-04-09 18:12:44
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Logiker <l...@g...pl> wrote:

    > Jak to sprawdzic ?

    Chciałoby się rzec... "przez Internet" :)))

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-04-09 18:15:38
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > JaKi a wokol nerwowi ludzie :)

    A jednak przytocze rozmowe z panienka z euronetu, ktora mialem zaraz po
    fakcie

    -Dzien dobry , dzwonie w sprawie ...
    -Nie to absulutnie niemozliwe, pieniadze nie mogly zniknac
    -To prosze sprawdzic
    - Hmmm. faktycznie nie ma , chyba nie bylo ich w bankomacie
    - To dlaczego zostaly sciagniete z mojego konta
    - Pewnie te srodki byly zablokowane na pana koncie i to jest tym powodem
    - ?????? prosze , niech sie pani przez chwile zastanowi , co pani teraz
    powiedziala
    - napewno pan tych pieniedzi nie dostal , bo bank je zablokowal

    Przyznam ze w tym momencie mnie zatkalo...

  • 7. Data: 2003-04-09 18:17:22
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > Chciałoby się rzec... "przez Internet" :)))

    Nie jest to mozliwe z prostego powodu
    Bank w ktorym mam konto udostepnia
    usluge pod warunkiem ustawie swoje zabezpieczenia
    przegladarki na "najnizszy poziom bezpieczenstwa" :))

  • 8. Data: 2003-04-09 18:24:32
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jak odwrotnym? Przecież wyraźnie Ci napisał, że zostało obciążone. Złóż
    > reklamację w banku, pokaż kwit - oddadzą. Nie denerwuj się. To tylko
    > maszyna (głupia).

    Napisal , ze NIE ZOSTALO obciazone

    Pisze o tym , bo moim zdaniem zamonotowali
    w tych g....... nowa wersje oprogramowanie
    bez testow. Takich urzadzen jest moze z 1000
    Tego samego moze sie spodziewac kazdy uzytkownik

    Wiec jezeli to "maszyna (głupia)" , to sie z tym nie zgadzam
    W USA po czyms takim by sie nie pozbierali
    Nie mam zamiaru interweniowac, mam dowody, i znam
    na prawde niezlych prawnikow, ktorzy beda wiedzieli , co z tym zrobyc
    Poczekam do jutra do godziny 9:00 :o)))

  • 9. Data: 2003-04-09 18:29:35
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > powiedziala
    > - napewno pan tych pieniedzi nie dostal , bo bank je zablokowal
    >
    > Przyznam ze w tym momencie mnie zatkalo...

    A nie powinno bo pani roszadnie powiedziala.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-04-09 18:32:52
    Od: "Logiker" <l...@g...pl>

    > Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A nie powinno bo pani roszadnie powiedziala.

    A dokladnie co bylo rozsadne ???