    From: m...@p...pl (McMac)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Date: Thu, 10 Apr 2003 07:24:33 GMT

    >Czy do Ciebie trafiają jakiekolwiek wyjaśnienia ???

    Moze by trafily, jakby gosciu uruchomil jakas szara komorke. Ale po co, skoro
    latwiej pobluzgac?...

    Swoja droga oprogramowanie euronetow nie jest specjalnie przykladem
    "inteligentnego interfejsu". Niedawno wyplacalem kase i transakcja wygladala
    mniej wiecej tak:

    Ja: wkladam karte.
    B: Z powodu awarii drukarki wydruk potwierdzenia nie bedzie mozliwy.
    Kontynuowac?
    Ja: TAK.
    B: Podaj kwote, bla bla bla...
    Ja: 1000zl.
    B: Transakcja w toku, bla bla bla...
    B: Czy chcesz otrzymac potwierdzenie? (!!!)
    Ja: NIE.

    Tutaj zastanawiam sie, co by bylo jakbym wybral TAK. po zachowaniu poprzednika
    (trzy razy wkladal karte) wnioskuje, ze transakcja moglaby nie dojsc do skutku.
    niestety nie mialem tyle czasu zeby eksperymentowac...
    --
    - Maciej Kulawik ----------------