  • 61. Data: 2003-04-10 13:22:12
    Temat: Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Logiker" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b71tq2$g4s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No nie wiem , moze swiat sie tak zmienil ze sie w nim gubie :)))
    >
    > Jezeli dostaje od urzadzenia pisemny komunikat
    > ze nie byla w stanie wykonac zadanie z powodu
    > "błądu w podajniku" i że "twoje konto nie zostało obciążone"
    > to chyba mam powod do zmartwien, ze to samo urzadzenie
    > pomniejszylo dostepne mi srodki z innych urzadzen tego typu

    Szanowny Panie nieLogiker, proszę sprawdzić czy pana konto zostało obciążone
    czy tylko zablokowano środki, blokada a obciążenie to całkiem dwie różne
    sprawy i bankomat i napisał prawdę.

    Co do sądu to gwarantuję że w regulaminie korzystania z konta czy też z
    karty jest napisane że może Pan pocałować bank w nos czy też euronet a oni
    mają teraz 7 dni na zdjęcie blokady i żadne krzyczenie czy wyzywanie nie
    pomogą.

  • 62. Data: 2003-04-10 14:54:51
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 9 Apr 2003 21:56:43 +0200, w <b71ts8$gd9$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "Logiker" <l...@g...pl> napisał(-a):

    > go
    >
    > WIE BO MAM OD NIEGO WYDRUK O TYM SWIADCZACY !
    > TO MALO ?

    Uhahaha. Ale troll! :)
    Czytam dalej, niezła zabawa :P

  • 63. Data: 2003-04-10 16:28:07
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> wrote in message

    [ciach]

    Doprawdy podziwiam Twoje opanowanie i spokoj, Swiety Czlowiek jestes ;-)
    U mnie user (nie)Logiker wpadl juz na wieki do plonkownicy.

    Pozdrawiam serdecznie,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 64. Data: 2003-04-10 16:57:17
    Od: "swd4" <s...@g...pl>

    "Logiker" <l...@g...pl> napisał(-a):

    >Uhahaha. Ale troll! :)
    >Czytam dalej, niezła zabawa :P

    Ten debył na pewno uważa za oczywiste , że skoro dostał ten świstek z tą
    informacją, to tą samą informacje dostanie także bank i transakcja zostanie
    anulowana !!!

    Skąd się tacy durnie biorą ????

  • 65. Data: 2003-04-11 07:35:26
    Temat: Re: Awaria [bylo] Re: EURONET ZLODZIEJE !!!
    Od: "Mirek" <t...@a...net.pl>

    > lepiej sobie pokrzyczec niz zalatwic sprawe :P

    ... dokładnie tak, mnie bankomat Euronetu kilka dni temu oszukał na 100 zł,
    żądałem 500, a otrzymałem 400 zł, był na tyle "uprzejmy", że sam to zauważył
    i dostałem wydruk o jego błędzie, ale już blokadę w banku na 500. Jeden
    telefon do banku, bank do Euronetu, i po godzinie saldo było ok, trzeba
    tylko chcieć, przecież to tylko maszyna...

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 66. Data: 2003-04-11 07:43:51
    Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki)

    Dnia Friday, April 11, 2003 9:35 AM,
    osobnik >> Mirek <<, napisał coś takiego:

    > ... dokładnie tak, mnie bankomat Euronetu kilka dni temu oszukał na
    > 100 zł, żądałem 500, a otrzymałem 400 zł, był na tyle "uprzejmy", że
    > sam to zauważył i dostałem wydruk o jego błędzie, ale już blokadę w
    (...)

    Hehehe. A na wydruku było: "Sorry stary, ale mam wierzycieli na
    karku".

    * * * * *
    A.

  • 67. Data: 2003-04-11 08:05:38
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

> [...]
    > mają teraz 7 dni na zdjęcie blokady i żadne krzyczenie czy wyzywanie nie

    dla niego powinni tą blokadę potrzymać równe 7*24 godziny - 1 sekunda (ot taki
    zapas ;)

    swgo czasu też wypłacałem kaskę z euronetu i podajnik się zaciął. Pech chciał,
    że potrzebowałem kasę, a portfel pusty. Jeden telefon do mBanku, że tu i tu
    bankomat się zepsuł i czy mogą blokadę cofnąć. Wg usłyszanej odpowiedzi to
    zawiadamiają euronet i gdy potwierdzą niewydanie kasy, ściągną blokadę z mojego
    konta. Nie trwało to dłużej niż 8h. Tylko trzeba spokojnie i bez wrzasków.

  • 68. Data: 2003-04-11 21:49:24
    Od: "swd4" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Wozniak" <n...@r...wozniak.name> napisał w
    wiadomości news:bjtc9vc4hbmao2r09o9tpgedjvlvkvem8m@212.244.98.2
    04...

> [...]
    mojego
    > konta. Nie trwało to dłużej niż 8h. Tylko trzeba spokojnie i bez wrzasków.

    A najlepiej to przeprosić, że żyjesz !
    W Polsce to najlepsza recepta ! Zawsze pomaga !

  • 69. Data: 2003-04-11 22:10:48
    Od: "swd4" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nich ktoś zrobi fwd do abuse'a. Sztandarowy przykład działania abuse'a w
    > sytuacji bluzgania widzieliśmy niedawno na pl.misc.telefonia.gsm. Goścu po
    > prostu wyleciał z roboty... Zainteresowanych zapraszam do Google. Niech to

    Msz rację Panie Wojciechu,
    Dzisiaj dwóch podobnych do Pana , wielbiacych surfowac
    w godzinach pracy po necie wywalilem z firmy .
    Pana to tez czeka :)

  • 70. Data: 2003-04-14 06:12:21
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

> [...]
    > mojego
    >
    > A najlepiej to przeprosić, że żyjesz !
    > W Polsce to najlepsza recepta ! Zawsze pomaga !

    wystarczy podejść ze spokojem do problemu