  • 1. Data: 2003-04-09 13:44:52
    Temat: pekao s.a., kto da więcej
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Treść

    Uprzejmie informujemy, że z dniem 19 maja 2003 r. ulegnie zmianie
    oprocentowanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    Eurokonto www.

    Nowa stawka oprocentowania rachunku będzie
    wynosiła 0,25% w skali roku.

    Bank Pekao SA

    begin 666 blank.gif
    K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2003-04-09 14:40:03
    Temat: Re: pekao s.a., kto da więcej
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nowa stawka oprocentowania rachunku będzie
    > wynosiła 0,25% w skali roku.

    No BZWBK przeciez dla Konta24 ma 0,00% :-))

  • 3. Data: 2003-04-09 16:47:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    KK <p...@g...pl> wrote:

    > Nowa stawka oprocentowania rachunku będzie
    > wynosiła 0,25% w skali roku.

    Jak to dobrze, że wypowiedziałem umowę.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-04-09 16:56:01
    Od: m...@p...onet.pl

    Chyba kto da mniej, taki powinien być tytuł tego wątku.
    Bo więcej, to widaomo, że dają mBank, LG, VW, Dominet i SKOKi.

  • 5. Data: 2003-04-09 17:33:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał:

    > No BZWBK przeciez dla Konta24 ma 0,00% :-))

    Najbliżej bzwbk jest obecnie citi - 0,10%; citi jest też blisko pekaosa w linii
    18,99%
    ;-))

  • 6. Data: 2003-04-09 17:34:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > No BZWBK przeciez dla Konta24 ma 0,00% :-))

    Najbliżej bzwbk jest obecnie citi - 0,10%
    citi jest też blisko pekaosa w linii - 18,99%
    No i oczywiscie citi jest samotnym liderem w KK
    ;-))

  • 7. Data: 2003-04-09 18:05:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Najbliżej bzwbk jest obecnie citi - 0,10%
    > citi jest też blisko pekaosa w linii - 18,99%

    Wole miec 0,15% na CitiOne i wszytsko za free niz 2% i platne wszelkie
    uslugi

    --
    JaKi