    From: Rafał <m...@a...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Date: Fri, 10 Jul 2015 08:39:29 +0200

    W dniu 09.07.2015 o 21:41, Krzysztof Halasa pisze:
    > Po wyjściu ze strefy euro to nie jest problemem. Jasne jest chyba, że
    > jednym z elementów wyjścia jest odmowa spłaty zobowiązań państwa.

    Jasne, że tak można. Obligacji nie opchną na niski procent, więc dług
    będzie rósł chyba jeszcze szybciej niż teraz. No bo chyba nikt nie
    wierzy, że zbilansują budżet. W związku z tym będą podrygi zdychającego
    kurczaka, który niby biegnie, tylko głowy już nie ma. I padnie po raz
    drugi jak nic.

    > Może leki powinny więc podrożeć. Obawiam się jednak, że gdyby to było
    > ich głównym problemem, to nie miałoby to znaczenia.

    Ja tego zdania nie pojmuję, ale luzik. W każdym razie bym zapytał ludzi
    (zwłaszcza starszych) co sądzą na temat braków w aptekach.

    > Dlaczego ceny (w euro) miałyby wzrosnąć?

    Ze względu na zwykłą ludzką chciwość.

    > A tak rzeczywiście jest? Trochę wątpię, a w przypadku transakcji
    > detalicznych - nie zauważyłem np. niewydawania paragonów w takich
    > miejscach, gdzie w Polsce byłbym zdziwiony, że ktoś płaci taki podatek.

    W żadnej restauracji w Grecji paragonu nie dostałem.

    > Swoją drogą, czy scenariusz argentyński był taki zły dla Argentyńczyków,
    > to nie wiem.

    https://en.wikipedia.org/wiki/December_2001_riots_in
    _Argentina