  • Data: 2015-07-10 16:17:29
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Niestety moim zdaniem takie podejscie to naiwnosc.
    > Dlaczego nowa partia miałaby byc lepsza?

    Bo jeśli masz do dyspozycji piłeczki z liczbami z zakresu (0, 100)
    i obecnie trzymasz w swych rękach dwie piłeczki z liczbami 0 -- inne
    (nowe) piłeczki nie mogą mieć na sobie liczb mniejszych od liczb
    umieszczonym na piłeczkach obecnie/teraz trzymanych w rękach... ;)

    IMO trzeba do parlamentu wybierać ludzi uczciwych, nie zaś
    ,,życiowo zaradnych''.

    -=-

    Co do Kukuza -- toż to jego pomysłem są JOWy? Nie jego, ale
    dopiero on ,,to'' przeforsował.

    -=-

    IMO WJaruzelski nie żyje -- można spokojnie ściąć i funkcję
    prezydenta RP, i senat, i wprowadzić JOWy do sejmu. IMO nie
    kto inny rządzi Polską od czasu II wojny świętej, jak ludzie
    WJaruzelskiego -- i duch WJaruzelskiego. :)

    -=-

    BTW pogrzebu WJaruzelskiego?

    http://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze_alfab
    etycznie/kaczmarskiego/w/wrozba.php

    Kary nie będzie dla przeciętnych drani,
    A lud ofiary złoży nadaremnie.
    Morderców będą grzebać z honorami
    Na bruku ulic nędza się wylęgnie.

    https://www.youtube.com/watch?v=Pz2jjwBIE_E

    WJaruzelski nie został osądzony za udział w Masakrze Grudniowej -- kiedy
    to polska władza strzelała nie do manifestantów i chuliganów, ale do
    ludzi idących pokornie do pracy po tym, jak Kociołek wezwał ludzi do
    zakończenia manifestacji i zakończenia strajków...

    Z powodu tejże masakry Wojciech J wprowadził stan wojenny -- aby uniknąć
    słusznej kary śmierci. I dla niego właśnie utworzono funkcję prezydenta
    Polski -- trzymającego w swych rękach wojsko. W ten sposób Jaruzelski
    zapewnił sobie władzę także w ,,nowej Polsce''.

    -=-

    Kukuz także śpiewa piosenki Karczmarskiego? I to właśnie wróżbę. :)

    https://www.youtube.com/watch?v=ss0A1D79HOA

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'