  • Data: 2015-07-11 11:01:14
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris94" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:55a0142b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zwróć uwagę, że do tej pory rozmawialiśmy o wzroście cen jaki dokonał
    > się na przełomie 1989/90, a Ty piszesz o wzroście cen w latach 1980-90.
    > A mnie więcej to samo co Ty, ja właśnie napisałem w tej wiadomości

    O czym była dyskusja do tej pory nie ma nic do rzeczy jeśli pojawia się
    wypowiedź wyraźnie określająca do czego się odnosi, a Ty ją negujesz pisząc
    "Nic podobnego". Przypomnę (choć jest powyżej):

    Nie potrafię sobie wyobrazić toku rozumowania prowadzącego do wniosku, że
    użyte w tej wypowiedzi określenie "w międzyczasie" miało by się odnosić do
    przełomu 1989/1990 zważywszy na użyte w tym samym zdaniu "stary kredyt".
    Możliwe, że mój problem wynika z tego, ze nigdy nie byłem uczony czytania ze
    zrozumieniem :(.
    P.G.