  • From: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>
    Subject: Re: Dwie hipoteki, jeden kredyt.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 14 Jul 2006 08:36:05 +0200

    On Fri, 14 Jul 2006 00:27:17 +0200, Michał Dąbrowski wrote:

    > ja tak mam, ale prawniczka, która umowę przedwstępną robiła powiedziała mi,
    > że:
    > a) muszę wpisać konkretne banki, które mają nie dać, bo inaczej w sądzie
    > nie będę miał szans na wyegzekwowanie tego zapisu

    Prawnik, który tworzył moją umowę przedwstępną żadnych tego typu zastrzeżeń
    nie miał.

    > b) rzeczone banki muszą na piśmie wydać z siebie stwierdzenie, że kredytu
    > nie udzielają, a uzyskanie takiego papierka z banku może okzać się
    > nietrywialne

    Wystarczy odmowna decyzja kredytowa. ZTCW nie ma z tym raczej problemu.

    > c) to jest bardzo dobra wola sprzedającego, że się na to godzi

    To fakt ;)

    > d) taka umowa przedwstępna nie przejdzie u notariusza, więc tylko bez
    > notariusza można taką zawrzeć

    Moja dziewczyna podpisywała umowę przedwstępną z takim zapisem właśnie u
    notariusza. Ba - ten sam notariusz pomagał jej tworzyć umowę.

    Czyli - da się.

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiAtpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |