  • Data: 2006-07-14 08:46:12
    Temat: Re: Dwie hipoteki, jeden kredyt.
    Od: Onufry Zagłoba <zagloba@maupa@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "~|_ukasz" <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> wrote in message
    news:e97hm6$dph$1@swift.atra.com.pl...
    > Onufry Zagloba napisał(a):
    > Zaraz, zaraz... Nie masz kasy, chcesz wziac kredyt (lub
    > pozyczke hipoteczna) na normalnym, komercyjnym rynku (oprocentowanie
    > od 3% w CHF, 5% w PLN w najlepszym razie).... po to miedzy innymi,
    > by splacic kredyt studencki (2,12%)????

    To jest tak zwana poboczna sprawa. Założmy, że za kredyt studencki mam ratę
    230 pln i za hipoteczny 700 pln. A gdy bedzie tylko hipoteczny, to bedzie
    nieco mniej niz te 950 co miesiąc. Więc wiecej na...

    > Albom glupi, albo Wasci wiecej siemienia lnianego jesc musi ;)

    ... piwo co oleum snadnie do głowy pcha i któreż to lepsze niżli jakieś
    zielsko co między zeby wchodzi ;-)

    --
    Pozdrawiam Waszmości
    Onufry Zagłoba