  • Data: 2006-07-14 11:25:06
    Temat: Re: Dwie hipoteki, jeden kredyt.
    Od: "Victor" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e97rol$fns$1@inews.gazeta.pl...

    > Zakładam, że mam studenckiego do spłacenia 10 tys a hipotecznego chcesz
    > wziąć 100 tys. Na jakich to studiach uczą, że suma rat miesięcznych od 10
    > tys przy oprocentowaniu 2,12 i 100 przy 5% będzie większa od raty
    > miesięcznej od 110 tys na 5%?????

    Z calym szacunkie dla Poprzednika, ale nie ma sie co czepiac studiow.
    Oczywiscie ze rata kredytu 10 tys przy oprocentowaniu 2,12 na 4lata + rata
    kredytu 100 tys. przy oprocentowaniu 5% na 30 lat
    bedzie wyzsza niz np. rata kredytu 110 tys na 30 lat (5%)
    230+537 > 591
    Jesli zainteresowanemu nie zalezy na szybkiej splacie kredytu tylko na
    mniejszym obciazeniu miesiecznym to lepszym rozwiazaniem jest jeden kredyt
    laczny.
    A do takich obliczen to nawet studiow nie trzeba ;)