  • Data: 2006-07-14 11:50:08
    Temat: Re: Dwie hipoteki, jeden kredyt.
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Onufry Zagłoba napisał(a):
    > "~|_ukasz" <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl> wrote in message
    >
    > To jest tak zwana poboczna sprawa. Założmy, że za kredyt studencki mam ratę
    > 230 pln i za hipoteczny 700 pln. A gdy bedzie tylko hipoteczny, to bedzie
    > nieco mniej niz te 950 co miesiąc. Więc wiecej na...

    Chyba 930? :P
    Ale lapie juz w czym rzecz, mozna i tak.
    Tylko czy policzyles juz *dokladnie* jakie beda to kwoty, ile
    miesiecznie zyskasz, a ile stracisz w calym okresie?

    Problem tez w tym, ze nie slyszy sie o ofercie kredytu hipotecznego
    do refinansu kredytu studenckiego, wiec zdaje sie i tak
    studencki bedzie obnizal Twoja zdolnosc.

    > ... piwo co oleum snadnie do głowy pcha i któreż to lepsze niżli jakieś
    > zielsko co między zeby wchodzi ;-)

    Dobrze Waszmosc prawisz :)

    pozdr
    ~|_ukasz