  • 41. Data: 2009-04-02 21:10:44
    Temat: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gqvkjv$i1h$1@inews.gazeta.pl...

    > 100% postow to niedowierzanie we wzrost i dlatego rosnie.

    Mój post nie był niedowerzaniem we wzrost, tylko niedowierzaniem, że
    cokolwiek udało Ci się kupić, zważając na:
    a) płynność
    b) fakt że, teoretycznie, 100% akcji jest w posiadaniu familii Drągowskich

    > Obrot pojawi sie
    > gdy leszcze przekonaja sie do tego wzrostu i zaczna kupowac.

    Obrót, jakikolwiek, tak prędko się nie pojawi :)

  • 42. Data: 2009-04-02 21:54:18
    Od: fatso <f...@n...com>

    sorden wrote:

    > W ten sposob mozna grac z samym soba ;)

    ten Trystero ma zupelna racje.
    Spoldzielnia Dragowski& Dragowski skandalicznie manipulowala kursem akcji.
    Moze i nasz Dieter dolozyl te swoje "pare kilo" ale nie to jest wazne.
    Wazne ze do szwindlu dopuscila Komisja Gieldy zezwalajac na skoncentrowanie
    udzialow w spolce w kilku zaledwie rekach.
    Na LSE przekroczenie pewnego pulapu przez inwestora albo ich grupe "in
    concert"
    powoduje wymagalnosc wykupu reszty akcji. Nie jestem dokladnie pewny danych
    wiec nie bede tu macil. Ale przy pewnym pulapie inwestor MUSI zaoferowac
    wykup
    reszcie udzialowcow a przy wyzszym pulapie MUSI on tego dokonac. Przy
    pulapie
    >3.5% indywidualny inwestor MUSI ten poziom zameldowac firmie a ona LSE.
    Wiem bo sam tak zostalem kiedys zakapowany.(i mozna mnie sprawdzic bo pewnie
    slady na Googlu pozostaly do dzisiaj). Ach, te mokre sny o potedze!

    fatso

  • 43. Data: 2009-04-02 22:04:26
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

> [...]
    > pewnie
    > slady na Googlu pozostaly do dzisiaj). Ach, te mokre sny o potedze!

    endriu i inni zazdrosnicy: eat yoour heart out!

    http://www.cinpart.com/news-item?item=25114821548032

    Ciag dalszy: sprzedalem moje pstrykalki za 8p a one spadly do 1-2 penow,
    i dobrze.
    Ostatnio cos sie dzwigaja w tej Tajlandii, wymyslili gadget jaki
    kontroluje woltaz w calym domu,
    ekologiczny taki. Ale mnie juz na to nie nabiora.

    fatso

  • 44. Data: 2009-04-02 22:11:34
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kontroluje woltaz w calym domu,
    > ekologiczny taki. Ale mnie juz na to nie nabiora.

    Po ile kupiłeś? 20p?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 45. Data: 2009-04-02 22:21:26
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Po ile kupiłeś? 20p?

    po 12p, sporo stracilem ale przenioslem ocalony szmal na ciekawa sytuacje.

  • 46. Data: 2009-04-02 22:41:32
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > po 12p, sporo stracilem ale przenioslem ocalony szmal na ciekawa sytuacje.

    Na tym wtopa, na akcjach kopalni złota też, srebro Ci się kurzy. Na czym
    zarabiasz?

  • 47. Data: 2009-04-02 23:06:05
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbiński wrote:

    > Na tym wtopa, na akcjach kopalni złota też, srebro Ci się kurzy. Na
    > czym zarabiasz?

    chcesz mnie okrasc? byloby z czego. Widziales moje wirtualne muzeum?

  • 48. Data: 2009-04-03 03:45:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > chcesz mnie okrasc? byloby z czego. Widziales moje wirtualne muzeum?

    Widziałem, że masz talerze na ścianach poprzykręcane śrubami, jak w takim
    filmie

  • 49. Data: 2009-04-03 05:44:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Widziałem, że masz talerze na ścianach poprzykręcane śrubami, jak w
    > takim filmie

    Nigdy! Tam jest taki talerz, zlocony, ktory ja kupilem po pijanemu na
    ebayu myslac ze kupuje
    ich 6 sztuk. Byl jeden- i kosztowal ?730. I ja bym takie cuda mial
    srubowac do sciany? Chyba w Polsce
    gdzie taki talerz sam by zeskoczyl ze sciany i uciekl.
    Ale, przyznaje- spac nie moglem z oburzenia- bo ty mi zarzucasz ze moje
    inwestycje w srebro sa nietrafione.
    Trzesaca reka siegam oto dzis rano do zapisu w excelu- i co moje kaprawe
    oczka widza z tego zapisu zakupow
    przez jakies 5 lat od czasow gdy srebro bylo po $5 za uncje?
    Po stronie totalna waga(nie licze srebra w sztabach z sejfu bo i tak mam
    go juz malo. Licze co jedynie srebra uzytkowe
    i wystawowe: 135,233.21Gm co automatycznie excel wylicza jako 4348.33
    uncje troy
    I teraz koszt: zapisany-?33,986 ale faktyczny, bo nie wszytko
    zapisywalem z poczatku- byl ok.?35K
    I teraz podziel koszt przez wage i masz ok ?8 za uncje troy wydane czyli
    ok $12. Czyli jestem na malym plusie!

    I zauwaz, ze moglbys tak samo wyliczac srebrne okucia trumny Sw
    Wojciecha, ktore w czasie wojny jaruzelskiej
    podpierdolilo dwoch zlodziei z katedry w Kruszwicy. Bezcenne skarby
    przetopili na zlom. A ile one bylyby warte gdyby
    je sprzedac, np papiezowi? Ile moje unikalne i piekne dzbanuszki sa
    warte dzis, w stanie nowym czy tez dobrze zachowanym,
    muzealnym, jak niektore? Zobaczymy. Ja chyba zaloze muzeum w Otwocku i
    bede chargowal za wstep. Zobaczymy na ile wyceni
    ubezpieczenie bo przeciez Otwock to stara stolica zydowskich jeszcze
    zlodziei. Bez ubezpieczenia bede tam niczym nagi wsrod wilkow.

    fatso

  • 50. Data: 2009-04-03 06:01:47
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=280326315996

    powyzej jest wyrwane wlasnie tanio pudlo niemieckich sreber stolowych.
    Zawioze to-to do Polski za tydzien+ pol tuzina kontynentalnych talerzykow.
    Wszystko proby Ag .800 i niektore bez okreslenia pochodzenia- takie
    rzeczy slabo
    sie w Anglii sprzedaja. Mojej Mondrusi juz zapowiedzialem, ze to nie
    prezent dla niej
    ale glownie ma to byc narzedzie do podlamania psychicznego pewnego Pana
    Senatora,
    ktory do nas zawita. Pan Senator dorobil sie dwoch domow i 5-ciu
    bekartow od czasow
    gdysmy obaj razem garowali u Gomulki w pierdlu, pojadali z blaszanek.
    Teraz musze go zalamac tym blichtrem i wyrownac rachunki. Dostanie
    kartoflanke na srebrach
    i bedzie wyzeral ja srebrna lyzka od germanina.
    A oczekiwany jak zwykle tort przedni od znanego w Polsce cukiernika,
    Sowy, bedzie podany
    na moich srebrnych talerzykach i zoninej porcelanie. I wszystko sie
    wtedy wyrowna.
    Oto dodatkowa wartosc jaka mozna wyciagnac ze zbieractwa sreber, pokazac
    kto jest Pan-
    a kto, well , panem jednak nie jest.

    fatso