  • 1. Data: 2009-04-01 08:15:48
    Temat: Wyszedłem, a Wy?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
    ;-)
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-01 08:24:40
    Temat: Re: Wyszedłem, a Wy?
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    wiadomości news:gqv8cm$i6g$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
    > ;-)

    ja wręcz przeciwnie... wszedłem w czwartek w fw20 na open po 1625 i na razie
    zarabiam
    :)

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-01 08:50:55
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Puściłem prawie całą makulaturę za bezcen wczoraj, a jak tam u Was?
    > ;-)
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Ty musisz miec najwyzej 15 lat....Bo jeszcze dwa dni temu piales tu o
    wzrostach....A teraz dzien w dzien opisujesz swoje przygody....
    Przeczytaj sobie 'Pan samochodik..' albo inna fajna ksiazke i daj juz tu
    spokoj....

  • 4. Data: 2009-04-01 09:07:54
    Od: "ROSTER" <r...@g...pl>

    albo Kubusia Puchatka na GPW ;-)))))

  • 5. Data: 2009-04-01 09:14:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > ;-)
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    szukasz uzasadnienia swojej decyzji ?

  • 6. Data: 2009-04-01 09:16:37
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    >
    > Ty musisz miec najwyzej 15 lat....Bo jeszcze dwa dni temu piales tu o
    > wzrostach....A teraz dzien w dzien opisujesz swoje przygody....

    Kupiłem KGHM, obydwa pko na zakończeniu i zarobiłem na luce. Zarobiłem
    praktycznie tyle, ile straciłem na łapaniu dołków Dudy. :-)
    Jaki problem kupić na jeden dzień?

    Zauważ, że dokładnie w czasie kiedy wysłałem posta "kupujemy?" była
    znakomita okazaja do krótkoterminowej inwestycji. Należało sprzedać od razu
    następnego dnia rano, ja czekałem do popołudnia.
    Sprawdź daty i godziny moich wiadomości i wstaw je na wykres.
    ;-)

    W tej chwili wsparcie kanału wzrostowego od 19 lutego mamy wyraźnie na
    dużych obrotach przełamane. Sprzedałem większość papierów wczoraj, a od
    godziny 10.23 dziś nie mam już żadnych akcji.
    :-)
    Miłego "inwestowania"!

  • 7. Data: 2009-04-01 09:18:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >>

    > szukasz uzasadnienia swojej decyzji ?

    Liczę na Twoje wsparcie duchowe
    :-)

    Uzasadnienie to mam już bardzo mocne w przełamaniu wsparcia
    krótkoterminowego kanału wzrostowego i w fundamentach.

  • 8. Data: 2009-04-01 09:35:41
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    A my nie.

    D.

  • 9. Data: 2009-04-01 09:37:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    >
    > Uzasadnienie to mam już bardzo mocne w przełamaniu wsparcia
    > krótkoterminowego kanału wzrostowego i w fundamentach.

    na jakim poziomie jest dziś "twoje" ograniczenie kanału wzrostowego ?
    george

  • 10. Data: 2009-04-01 09:38:14
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >A my nie.

    To też jest dobry sposób, jak się ma dobre źródło dochodu poza giełdą.
    Mnie na to nie stać.