  • 31. Data: 2009-04-02 09:53:47
    Temat: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Dieter" <d...@g...pl> wrote in message
    news:gr21rp$7ah$1@inews.gazeta.pl...
    > Rozumiem, ze caly czas zyjesz w przekonaniu, ze gielda to jeden z
    > oddzialow
    > Caritasu lub PCK, a kasa zarobionych na gpw pochodzi ze zbiorki w
    > marketach
    > prowadzonej przez harcerzy. Obudz sie.
    >
    > D.

    rozumiem że myślisz że umiesz "pompowac" ?

  • 32. Data: 2009-04-02 10:00:01
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Unikam myslenia w grze na gieldzie. Gram z trendem.

    D.

  • 33. Data: 2009-04-02 11:50:07
    Od: "dstf" <d...@i...eu>

> [...]
    > oddzialow
    > Caritasu lub PCK, a kasa zarobionych na gpw pochodzi ze zbiorki w

    Pisząc to potwierdzasz tylko moją opinię o tobie. Gram raczej na kotraktach,
    gdzie mój zysk oznacza bezpośrednio stratę kogoś innego (i odwrotnie rzecz
    jasna), ale nikogo do transakcji nie namawiam. Nie posiadam a nawet gdybym
    takie miał nie wykorzystywabym poufnych informacji bo mam pewne zasady
    moralne od których nie zwalnia brak znajomości innych na rynku.

    Bezczelne naganianie na spółkę o zerowej płynności, która w 99.5% jest w
    posiadaniu właścicieli (http://tinyurl.com/c2o3db) niewatpliwie w celu
    osiągnięcia własnej korzyści uważam za zwykłe kurestwo.

    dstf

  • 34. Data: 2009-04-02 16:25:51
    Od: "dstf" <d...@i...eu>

    Jeszcze słówko w temacie, rewelacyjne rozpracowanie spółki na podstawie
    komunikatów i sprawozdań giełdowych by trystero
    http://www.trystero.pl/archives/2765

    dstf

  • 35. Data: 2009-04-02 17:22:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Szczerze mowiac, mam gdzies co dana firma robi. Dla mnie liczy sie zmiennosc
    ceny.

    Wezmy dla odmiany taki solidny, duzy bank jak BPH, ktory zaliczyl zjazd o
    90%.

    D.

  • 36. Data: 2009-04-02 17:30:06
    Od: x <l...@p...fm>

    Dieter pisze:
> [...]
    > ceny.
    >
    > Wezmy dla odmiany taki solidny, duzy bank jak BPH, ktory zaliczyl zjazd o

    teraz ty gadasz jak teoretyk, co po zmiennosci jak nie ma obrotow

  • 37. Data: 2009-04-02 17:35:04
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie pisze tylko o Dragowskim. Ogolnie mam w dupie wszelkie wskazniki i
    profile firm. W spolke typu Dragowski mozna sie jedynie bawic pakujac
    kilkanascie kilo pln i miec niezly fun, nic wiecej.

    D.

  • 38. Data: 2009-04-02 17:43:26
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    Gratulacje dla gieldy za obrone inwestorow przed nimi samymi. Kiedys tak
    zrobili z pcguardem, teraz to. Jak juz dopuscili taki shit do obrotu to
    powinni pozwolic 'ynwestorom' na zawieranie transakcji jak i kiedy chca.
    A moze tak zrobic z kontraktami? Zawieszamy na miesiac notowania?

  • 39. Data: 2009-04-02 19:19:21
    Od: "martinez" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > profile firm. W spolke typu Dragowski mozna sie jedynie bawic pakujac
    > kilkanascie kilo pln i miec niezly fun, nic wiecej.

    Taa, "kilkanaście kilo pln". W wolnym obrocie jest dokładnie 47500 sztuk,
    więc nawet zakładając zebranie za "kilkanaście kilo pln" przy cenie 1-2-5 zł
    to trzeba by zebrać 10%-25% wszystkiego co jest wolne żeby było tego za
    ""kilkanaście kilo pln". Niewykonalne przy tej płynności.

    martinez

  • 40. Data: 2009-04-02 19:35:50
    Od: sorden <s...@w...pl>

    martinez wrote:

> [...]
    > zł to trzeba by zebrać 10%-25% wszystkiego co jest wolne żeby było tego za
    > ""kilkanaście kilo pln". Niewykonalne przy tej płynności.

    W ten sposob mozna grac z samym soba ;)

    --
    in