  • 1. Data: 2009-04-01 09:21:51
    Temat: Wsparcie przełamane
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Wsparcie kanału wzrostowego trwającego od 19 lutego przełamane.
    Mam nadzieję na niezłe przeceny.
    Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki KGHM
    kupić za 15 zł.
    ;-)))

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-04-01 09:33:39
    Temat: Re: Wsparcie przełamane
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    http://pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=d1a6f441-0b46-4
    b2d-a4d3-6eaa375864dd&open=sec

  • 3. Data: 2009-04-01 09:52:17
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
> [...]
    > Mam nadzieję na niezłe przeceny.
    > Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki KGHM

    Tak...przelamane na 99 czesci...Uffff.....Ty masz chyba mniej niz 15
    lat.....No ale dobrze sie bawisz....

  • 4. Data: 2009-04-01 09:53:04
    Temat: Re: Wsparcie przełamane [So what?]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> pisze:

> [...]
    > Mam nadzieję na niezłe przeceny.
    > Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki

    WIG20 był na poziomie 1480 ok 10:00. Teraz (11:50) jest na 1510. Może i
    zleci do poziomów które prorokujesz ale z pewnością nie leci jak kamień.
    Ja mam awersję na inwestorów "maniakalno-depresyjnych", albo
    hurra-optymizm albo czarna-depresja i prawie nic pomiędzy.

    To że w USiech nie dali "bardzo lekką ręką" miliardów samochodziażom na
    krótką metę zdołowało rynek ale gdyby taką forsę dawali za lekką ręką i
    bez "drogi przez mękę" to by bardzo źle wróżyło na dalszą przyszłość.
    Kiedyś tu było jak "producenci porno" też zwrócili się do rządu
    federalnego o "wspracie miliardami dolarów podatników" :-)

    W sprawie samochodziaży minimum to "gwarancja na gwarancje" żeby ludzie
    nie przestali kupować nowych samochodów u "już może bankrutów" na potęgę.
    Cała reszta jest tylko opcjonalna łącznie z taką upadłością która by
    oznaczała że po prostu ktoś inny przejmie majątek produkcyjny i będzie
    produkował 70%+ tego co teraz ale już bez "zaszłości".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jutro, jutro, byle nie dzisiaj, mówią tak wszyscy leniwi ludzie.

  • 5. Data: 2009-04-01 14:39:59
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gqvbra$pgb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Wsparcie kanału wzrostowego trwającego od 19 lutego przełamane.
    > Mam nadzieję na niezłe przeceny.
    > Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki KGHM
    > kupić za 15 zł.

    A teraz co napiszesz.

  • 6. Data: 2009-04-01 14:49:22
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > Mam nadzieję na niezłe przeceny.
    > Do ilu spadnie? Co wynika z AT? Będzie poniżej 1000? Ale fajnie. Taki KGHM

    Jakie wsparcie jest przełamane?
    Dorysuj sobie do tego spadkową po maxach wrzesień-październik-styczeń, to
    może Ci sie cos rozjaśni z lekka.
    To jest ważniejsza kreska.
    Zobacz tez duży diament 18 lutego - 2 marca (intra) i zauważ gdzie wybił.

  • 7. Data: 2009-04-01 15:06:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gqvbra$pgb$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > A teraz co napiszesz.

    Jednak dobrze, że wyszedłem. Niby mógłbym zarobić ułamek procenta, ale
    więcej widzę minusów niż plusów. Za duże ryzyko.

  • 8. Data: 2009-04-01 15:09:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    >
    > Jakie wsparcie jest przełamane?
    > Dorysuj sobie do tego spadkową po maxach wrzesień-październik-styczeń, to

    Piszesz o oporze, czy wsparciu?
    O tym że ten opór został przełamany to wiem i zdążyłem na tym fakcie już
    zarobić. Problem tylko że teraz ryzyko zarabiania dalece wzrosło, a
    potencjału do wzrostów przy coraz gorszych wskaźnikach gospodarczych nie
    widzę. Odczekam. Zarobię mniej lub wcale. Żaden problem.

  • 9. Data: 2009-04-01 15:28:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak juz beda dobre wskazniki, to koniec hossy bedzie za pasem.

    D.

  • 10. Data: 2009-04-01 15:39:59
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > To jest ważniejsza kreska.
    > Zobacz tez duży diament 18 lutego - 2 marca (intra) i zauważ gdzie wybił.

    U mnie spadlo wsparcie na 1700 ;(
    a miało byc tak ładnie
    --
    Stalin też mówił o Europie bez granic...