    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dragowski - kolejne 50%
    <gr21rp$7ah$1@inews.gazeta.pl> <gr27ss$lso$1@news.interia.pl>
    <gr2o1t$b22$1@news.interia.pl> <gr2s8j$5r5$1@inews.gazeta.pl>
    <gr2t7u$2f7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gr2t03$9b5$1@inews.gazeta.pl>
    <gr333l$hoo$1@news.dialog.net.pl> <gr34k1$8ug$1@mx1.internetia.pl>
    <9uaBl.96150$aR3.39404@newsfe17.ams2>
    <FDaBl.96152$aR3.69800@newsfe17.ams2>
    <gr3da9$p8j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <BTaBl.96154$aR3.79572@newsfe17.ams2>
    <gr3f2e$sjf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <sxbBl.190358$de5.39048@newsfe10.ams2>
    <gr419h$3b2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 03 Apr 2009 06:44:23 +0100

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości

    > Widziałem, że masz talerze na ścianach poprzykręcane śrubami, jak w
    > takim filmie

    Nigdy! Tam jest taki talerz, zlocony, ktory ja kupilem po pijanemu na
    ebayu myslac ze kupuje
    ich 6 sztuk. Byl jeden- i kosztowal ?730. I ja bym takie cuda mial
    srubowac do sciany? Chyba w Polsce
    gdzie taki talerz sam by zeskoczyl ze sciany i uciekl.
    Ale, przyznaje- spac nie moglem z oburzenia- bo ty mi zarzucasz ze moje
    inwestycje w srebro sa nietrafione.
    Trzesaca reka siegam oto dzis rano do zapisu w excelu- i co moje kaprawe
    oczka widza z tego zapisu zakupow
    przez jakies 5 lat od czasow gdy srebro bylo po $5 za uncje?
    Po stronie totalna waga(nie licze srebra w sztabach z sejfu bo i tak mam
    go juz malo. Licze co jedynie srebra uzytkowe
    i wystawowe: 135,233.21Gm co automatycznie excel wylicza jako 4348.33
    uncje troy
    I teraz koszt: zapisany-?33,986 ale faktyczny, bo nie wszytko
    zapisywalem z poczatku- byl ok.?35K
    I teraz podziel koszt przez wage i masz ok ?8 za uncje troy wydane czyli
    ok $12. Czyli jestem na malym plusie!

    I zauwaz, ze moglbys tak samo wyliczac srebrne okucia trumny Sw
    Wojciecha, ktore w czasie wojny jaruzelskiej
    podpierdolilo dwoch zlodziei z katedry w Kruszwicy. Bezcenne skarby
    przetopili na zlom. A ile one bylyby warte gdyby
    je sprzedac, np papiezowi? Ile moje unikalne i piekne dzbanuszki sa
    warte dzis, w stanie nowym czy tez dobrze zachowanym,
    muzealnym, jak niektore? Zobaczymy. Ja chyba zaloze muzeum w Otwocku i
    bede chargowal za wstep. Zobaczymy na ile wyceni
    ubezpieczenie bo przeciez Otwock to stara stolica zydowskich jeszcze
    zlodziei. Bez ubezpieczenia bede tam niczym nagi wsrod wilkow.

    fatso