    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dragowski - kolejne 50%
    <gr21rp$7ah$1@inews.gazeta.pl> <gr27ss$lso$1@news.interia.pl>
    <gr2o1t$b22$1@news.interia.pl> <gr2s8j$5r5$1@inews.gazeta.pl>
    <gr2t7u$2f7$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gr2t03$9b5$1@inews.gazeta.pl>
    <gr333l$hoo$1@news.dialog.net.pl> <gr34k1$8ug$1@mx1.internetia.pl>
    <9uaBl.96150$aR3.39404@newsfe17.ams2>
    <FDaBl.96152$aR3.69800@newsfe17.ams2>
    <gr3da9$p8j$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <BTaBl.96154$aR3.79572@newsfe17.ams2>
    <gr3f2e$sjf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <sxbBl.190358$de5.39048@newsfe10.ams2>
    <gr419h$3b2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <SmhBl.194376$Ii4.186275@newsfe19.ams2>
    Date: Fri, 03 Apr 2009 07:01:47 +0100

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPa
    geName=STRK:MEWNX:IT&item=280326315996

    powyzej jest wyrwane wlasnie tanio pudlo niemieckich sreber stolowych.
    Zawioze to-to do Polski za tydzien+ pol tuzina kontynentalnych talerzykow.
    Wszystko proby Ag .800 i niektore bez okreslenia pochodzenia- takie
    rzeczy slabo
    sie w Anglii sprzedaja. Mojej Mondrusi juz zapowiedzialem, ze to nie
    prezent dla niej
    ale glownie ma to byc narzedzie do podlamania psychicznego pewnego Pana
    Senatora,
    ktory do nas zawita. Pan Senator dorobil sie dwoch domow i 5-ciu
    bekartow od czasow
    gdysmy obaj razem garowali u Gomulki w pierdlu, pojadali z blaszanek.
    Teraz musze go zalamac tym blichtrem i wyrownac rachunki. Dostanie
    kartoflanke na srebrach
    i bedzie wyzeral ja srebrna lyzka od germanina.
    A oczekiwany jak zwykle tort przedni od znanego w Polsce cukiernika,
    Sowy, bedzie podany
    na moich srebrnych talerzykach i zoninej porcelanie. I wszystko sie
    wtedy wyrowna.
    Oto dodatkowa wartosc jaka mozna wyciagnac ze zbieractwa sreber, pokazac
    kto jest Pan-
    a kto, well , panem jednak nie jest.

    fatso