    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dragowski - kolejne 50%
    Date: Thu, 02 Apr 2009 22:54:18 +0100

    sorden wrote:

    > W ten sposob mozna grac z samym soba ;)

    ten Trystero ma zupelna racje.
    Spoldzielnia Dragowski& Dragowski skandalicznie manipulowala kursem akcji.
    Moze i nasz Dieter dolozyl te swoje "pare kilo" ale nie to jest wazne.
    Wazne ze do szwindlu dopuscila Komisja Gieldy zezwalajac na skoncentrowanie
    udzialow w spolce w kilku zaledwie rekach.
    Na LSE przekroczenie pewnego pulapu przez inwestora albo ich grupe "in
    concert"
    powoduje wymagalnosc wykupu reszty akcji. Nie jestem dokladnie pewny danych
    wiec nie bede tu macil. Ale przy pewnym pulapie inwestor MUSI zaoferowac
    wykup
    reszcie udzialowcow a przy wyzszym pulapie MUSI on tego dokonac. Przy
    pulapie
    >3.5% indywidualny inwestor MUSI ten poziom zameldowac firmie a ona LSE.
    Wiem bo sam tak zostalem kiedys zakapowany.(i mozna mnie sprawdzic bo pewnie
    slady na Googlu pozostaly do dzisiaj). Ach, te mokre sny o potedze!

    fatso