  • 21. Data: 2007-01-18 16:37:53
    Temat: Re: Dowod, paszport - normalne praktyki?
    Od: "Jarek" <j...@W...gazeta.pl>

    jimmij <j...@j...jj> napisał(a):

    > Możesz zdradzić szczegóły jak tego dokonałeś?

    Do mBanku wysłałem (a było to w czasach, gdy umowę zawierało się drogą
    pocztową) wraz z podpisaną umową kserokopię paszportu i oświadczenie, że
    zamieszkuję pod takim, a takim adresem.
    W Multibanku i Lukasie tak samo, w VW Banku dane na formularzu potwierdzane
    były na poczcie z paszportem.

  • 22. Data: 2007-01-18 18:16:09
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    W wydziale meldunkowym od reki dostaniesz zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt
    stały, i wtedy dla banku z paszportem
    jest tak samo dobrze, jak z dowodem.
    JaC

    It has removed 2928 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 23. Data: 2007-01-18 18:17:12
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No faktycznie, bylo lepiej ;-))
    JaC

    > Ale to wlasnie za komuny paszport wystarczal wszedzie [bo nie mozna bylo miec naraz
    paszportu i dowodu].

  • 24. Data: 2007-01-18 20:19:01
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Sierp napisał(a):
    > co? konto?

    dowod.

    M.

  • 25. Data: 2007-01-19 10:40:25
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Tyle, że przykładowo w niemieckim paszporcie masz adres.
    JaC

    > Na calym swiecie uznaja paszport, a nie jakies tam dowody osobiste.

    It has removed 2930 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 26. Data: 2007-01-19 15:11:20
    Od: "Jarek" <j...@W...gazeta.pl>

    > To masz stare informacje :) Juz w poprzednich typach paszportow, ktorych juz ni
    > wydaja byl PESEL nadrukowany (ten partyjny czerwony), bo w niebieskich pisali n
    > okladce dlugopisem :D Teraz w biometrycznych tez jest pesel

    Ja mam paszport granatowy wg wzoru występującego po tym, do którgo wpisywali
    pesel długopisem (wzór PRL), a przed tym czerwonym. Jest w nim rubryka na
    numer ewidencyjny, ale pusta (w tym wzorze peselu nie wpisywali, nie wiem
    czemu). Ale z takim paszportem rachunki dało się otworzyć.

  • 27. Data: 2007-01-20 00:24:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Jarek" <j...@W...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > numer ewidencyjny, ale pusta (w tym wzorze peselu nie wpisywali, nie wiem

    Widocznie nie wpisali, bo na pewno w ogole wpisywali.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 28. Data: 2007-01-20 10:06:00
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Mateusz Papiernik napisał(a):

    > dowod.

    ale konto wtedy otwieraja na podstawie paszportu :)

    Sierp

  • 29. Data: 2007-01-20 16:44:56
    Od: k...@g...com

    > Widocznie nie wpisali, bo na pewno w ogole wpisywali.
    > --
    > Krzysztof Halasa

    Nie wpisywali, mi w urzedzie paszportowym powiedzieli, ze wtedy baza pesel nie
    byla w pelni zinformatyzowana, wiec nie mogli wstawiac. A jak powiedzialem, ze
    przeciez we wniosek trzeba wpisac PESEL, a takze z dowodu mozecie spisac, to
    powiedzieli, ze NIE i tyle.

  • 30. Data: 2007-01-20 17:53:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@g...com writes:

    > Nie wpisywali, mi w urzedzie paszportowym powiedzieli,

    Mialem taki paszport z wpisanym PESELem, watpie by specjalnie dla
    mnie zrobili wyjatek.
    --
    Krzysztof Halasa