  • 1. Data: 2007-01-16 17:53:21
    Temat: Dowod, paszport - normalne praktyki?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Hej,

    Poniewaz czekam na wydanie dowodu, a potrwa to jeszcze prawie miesiac
    przez ogromne przestoje wywolane wymianami dokumentow, chcialem zalozyc
    w mBanku eKonto i eMaxPlusa (jestem obecnie posiadaczem izzyKonta) na
    paszport. I co? I sie nie da. Inteligo nie robi problemow, BZ WBK z
    Allekarta i Konto24 nie robi problemow. A w mBanku sie nie da. To
    normalna praktyka? Sa jakies szanse, ze jednak sie da? :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 2. Data: 2007-01-16 20:17:25
    Temat: Re: Dowod, paszport - normalne praktyki?
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Mateusz Papiernik napisał(a):
> [...]
    > Allekarta i Konto24 nie robi problemow. A w mBanku sie nie da. To
    > normalna praktyka? Sa jakies szanse, ze jednak sie da? :)

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    3,1#42
    Sorry, jestes pelnoletni, wiec DO, mogles to zrobic wczesniej :P
    Jezeli ci mbank mowi, ze sie nie da, to ty na grupie sie pytasz,
    czy jednak sie da? ;-)

    Sierp

  • 3. Data: 2007-01-16 21:53:18
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Sierp napisał(a):
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    3,1#42
    > Sorry, jestes pelnoletni, wiec DO, mogles to zrobic wczesniej :P

    Zrobilem to natychmiast ;> Nie moja wina, ze sie tyle czeka ;>

    > Jezeli ci mbank mowi, ze sie nie da, to ty na grupie sie pytasz,
    > czy jednak sie da? ;-)

    Biorac pod uwage, ze to jest jedyny bank z jakim mialem do czynienia w
    ktorym sie nie da, oraz to ze w formularzu otwarcia eKonta na www mBanku
    jest mozliwosc wyboru paszportu jako dokumentu - tak, pytam sie czy moze
    mLinia nie jest niedoinformowana ;P

  • 4. Data: 2007-01-16 22:04:24
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:eojhn3$189$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Mateusz Papiernik z adresu <m...@m...net>
    napisał(a):

    3,1#42

    > Zrobilem to natychmiast ;> Nie moja wina, ze sie tyle czeka ;>

    > Biorac pod uwage, ze to jest jedyny bank z jakim mialem do
    > czynienia w ktorym sie nie da,

    w LukasBanku tez sie nie da, w paru innych także.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 5. Data: 2007-01-16 22:09:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > w LukasBanku tez sie nie da, w paru innych także.

    ciekawe jakby mnie w takim banku potraktowano? generalnie to dowod
    osobisty mam, ale troche juz niewazny ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-16 22:09:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mateusz Papiernik <m...@m...net> writes:

    > Zrobilem to natychmiast ;> Nie moja wina, ze sie tyle czeka ;>

    Mogles zrobic wczesniej, tylko rodzicow trzeba fatygowac...

    MJ

  • 7. Data: 2007-01-16 22:13:53
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Michal Jankowski napisał(a):
    > Mogles zrobic wczesniej, tylko rodzicow trzeba fatygowac...

    ... i wydaja na 5 lat. W kazdym razie, poszedlem zaraz po urodzinach,
    czyli w przerwie swiatecznej. Odstalem sie jak glupi, i dostalem termin
    odbioru na 9 lutego :) tak czy siak, mialem cicha nadzieje na zapoznanie
    sie z eMaklerem w czasie ferii na poczatku lutego - ale chyba sie w
    takim razie nie uda.

  • 8. Data: 2007-01-16 22:14:48
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał(a):
    > w LukasBanku tez sie nie da, w paru innych także.

    Dlatego pisalem, ze w tych z ktorymi mialem do czynienia :) Nie przecze,
    ze sa banki, gdzie se ne da. Ale w takim razie to zalezy tylko od dobrej
    woli banku - na poczatu myslalem, ze moze jakies odgorne przepisy, co
    faktycznie jest uznawane za dokument potwierdzajacy tozsamosc w takich
    sprawach.

  • 9. Data: 2007-01-16 22:16:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

> [...]

    > odgorne przepisy, co faktycznie jest uznawane za dokument
    > potwierdzajacy tozsamosc w takich sprawach.

    Obawiam sie ze chodzi raczej o (nie)slawny adres zameldowania,
    a nie zadna tozsamosc (paszport z pewnoscia ja potwierdza).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2007-01-16 22:34:32
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Obawiam sie ze chodzi raczej o (nie)slawny adres zameldowania,

    Hm, to nawet moznaby wysnuc teze, dlaczego mBank sie tak nie lubi z
    paszportami, jako bank wirtualny, ktory delikwenta na oczy nie widzi...

    > a nie zadna tozsamosc (paszport z pewnoscia ja potwierdza)

    Umhm. No tak czy siak, efekt dla mnie jest jasny - czekam. Albo zakladam
    rachunek maklerski w DM BZ WBK (mozna na paszport ;P) i place 55zl/rok :>