  • 1. Data: 2007-01-16 14:52:35
    Temat: Z jakich bankow dzwonia do Was z ofertami?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mnie sie to przydarzyło tylko 2x:

    dzwonili z Citi (2-3x w roku sie to zdarza)
    oraz z ING (2x z oddzialu, ale mysle, ze juz nie zadzwonia)

    inne banki nie chcą mi niczego ekstra zaoferować chociaż jestem klientem
    jeszcze kilku innych.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2007-01-16 16:08:17
    Temat: Re: Z jakich bankow dzwonia do Was z ofertami?
    Od: "Janusz K." <a...@o...pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie sie to przydarzyło tylko 2x:
    >
    > dzwonili z Citi (2-3x w roku sie to zdarza)
    > oraz z ING (2x z oddzialu, ale mysle, ze juz nie zadzwonia)

    Kiedyś (ze 3 lata temu) miałem KK z Citi, do tej pory dzwonią (tak z raz w
    miesiącu) i za każdym razem sobie mnie "wykreślają" z listy. Ostatnio
    zrobiłem małą awanturę- 3 miesiąc spokój... zobaczymy.

    A swoją drogą to Citi chyba cienko przędzie, skoro tak musi nagabywać.

    Pozdr.
    Janusz K.

  • 3. Data: 2007-01-16 16:54:20
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):
    > inne banki nie chcą mi niczego ekstra zaoferować chociaż jestem klientem
    > jeszcze kilku innych.

    Do mnie BPH nigdy nie zadzwonilo - konto juz ponad 2 lata, ale mi to
    akurat nie przeszkadza - nie sadze, aby dzwonili z propozycja obnizenia
    kredytu hipotecznego ;-) a KK nie chce.
    Poprzednie konto mialem z 5 lat w Citi, i z tego co pamietam raz albo
    dwa dzwonili proponujac mi KK

    Sierp

  • 4. Data: 2007-01-16 20:27:12
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    Miałem częste telefony z Kredyt Banku w sprawie otwarcia rachunku na FI
    (było to jakoś z 2 lata temu). Co ciekawe raz poprosiłem panią o
    oddzwonienie (nie mogłem rozmawiać w danej chwili) bo byłem wtępnie
    zainteresowany - w efekcie nikt nie zadzwonił do mnie ponownie co stawia pod
    znakiem zapytania sens dzwonienia do klientów. A na koncie akurat miałem
    dość sporą kwotę zatem ich strata. Klientem KB nie jestem już od kilku
    tygodni :)))

  • 5. Data: 2007-01-17 08:07:35
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > oraz z ING (2x z oddzialu, ale mysle, ze juz nie zadzwonia)
    >
    > inne banki nie chcą mi niczego ekstra zaoferować chociaż jestem klientem

    Do mnie Lukas z KK wydzwaniał ... prośby by przestali nic nie dawały
    albo dawały na krótką metę ... wystarczyło się zgodzić ... przysłali
    papiery ... ja je zniszczyłem i osiągnąłem co chciałem spokój i brak
    kolejnej zbędnej karty w portfelu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-01-17 10:56:45
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Michał Kopeć" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dawały na krótką metę ... wystarczyło się zgodzić ... przysłali papiery
    > ... ja je zniszczyłem i osiągnąłem co chciałem spokój i brak kolejnej

    A nie dzwonili z pytaniem dlaczego im nie odesłałeś umowy? :))

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 7. Data: 2007-01-17 11:39:20
    Od: Michał Kopeć <v...@p...onet.pl>

    Piterson wrote:
    > Użytkownik "Michał Kopeć" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A nie dzwonili z pytaniem dlaczego im nie odesłałeś umowy? :))

    Całe szczęście nie ale liczę się z tym, że w końcu sobie przypomną ;D

  • 8. Data: 2007-01-18 07:01:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    > Mnie sie to przydarzyło tylko 2x:

    Jak jeszcze miałem kartę rajfiego to raz zadzwonili, żeby wcisnąć mi
    dodatkową.
    Raz zadzwonili z ING, zeby namówić mnie na jakieś systematyczne
    oszczędzanie.

    KJ

  • 9. Data: 2007-01-20 11:24:05
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    RobertS wrote:
    > Mnie sie to przydarzyło tylko 2x:

    Od wakacji mam KK w Millenium, zadzwonili niedawno namawiając na jakąś
    kombinację funduszy i lokaty.

    max

    --
    adres w rot13