  • 1. Data: 2007-01-16 17:32:49
    Temat: Czas uruchomienia polecenia zapłaty
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Ile czasu trwa zwykle uruchomienie polecenia zapłaty? Wysłałem list do PTC (Era)
    pod koniec grudnia, do tej pory ani widu ani słychu w banku (Multibank) - nie
    widać PZ.

  • 2. Data: 2007-01-16 17:35:48
    Temat: Re: Czas uruchomienia polecenia zapłaty
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eoj5oi.250.1@slaszysz.poczta.onet.pl, *Sławomir Szyszło* wrote:
    > Ile czasu trwa zwykle uruchomienie polecenia zapłaty? Wysłałem list
    > do PTC (Era) pod koniec grudnia, do tej pory ani widu ani słychu w
    > banku (Multibank) - nie widać PZ.

    Era ci przysle SMSa jak uruchomi PZ.
    I to raczej ery musisz sie pytac kiedy jej Multi sie zgodzi na twoje PZ.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."

  • 3. Data: 2007-01-16 19:40:07
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    darnok napisał(a):

    > Era ci przysle SMSa jak uruchomi PZ.
    > I to raczej ery musisz sie pytac kiedy jej Multi sie zgodzi na twoje PZ.
    >
    > --
    > darnok
    > "A ja TRUskawki cukrem..."

    Nie trzeba pytać Ery. W systemie transakcyjnym powinna pokazać się
    pozycja w zakładce polecenia zapłaty.
    Podejrzewam, że w Multibanku utknęły gdzieś dokumenty. Miałem
    podobną sytuację. Zgłoś na infolinii brak informacji w systemie.

  • 4. Data: 2007-01-24 16:23:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 18:32:49 +0100, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Ile czasu trwa zwykle uruchomienie polecenia zapłaty? Wysłałem list do PTC (Era)
    >pod koniec grudnia, do tej pory ani widu ani słychu w banku (Multibank) - nie
    >widać PZ.

    No, pojawiło się po miesiącu od wysłania listu. :O
    Na początku przyszło testowe obciążenie na kwotę 0, po 2 dniach w serwisie
    pojawiło się PZ.