  • 1. Data: 2007-01-16 19:11:27
    Temat: Zamkniecie konta Inteligo
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    Witam.

    Czy do zamknięcie konta Inteligo wystarczy przesłanie do nich formularza
    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/oswia
    dczenie_o_odstapieniu_umowy_rachunku_bankowego.pdf?

    Na stronie http://www.inteligo.pl/infosite/pomoc_download.htm w sekcji
    ,,Pozostałe formularze'' jest napisane że to ,,Formularz dla nowych klientów''
    i dotyczy przypadku:

    ,,Zgodnie z art. 16 c ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o "Ochronie
    niektórych praw konsumentów" w ciągu 14 dni od dnia podpisania
    umowy o prowadzenie rachunku możesz od niej odstąpić bez podania
    przyczyny, przesyłając nam poniższe, wypełnione oświadczenie.''

    Czy ten formularz jest tylko dla nowych użytkowników, czy jest to po prostu
    ogólny wzór wniosku o zamknięcie rachunku głównego?

    <>

  • 2. Data: 2007-01-16 19:15:39
    Temat: Re: Zamkniecie konta Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    piper napisał(a):

    > Czy ten formularz jest tylko dla nowych użytkowników, czy jest to po prostu
    > ogólny wzór wniosku o zamknięcie rachunku głównego?

    Jaśniej chyba nie może być napisane, że jest dla NOWYCH klientów
    wypowiadających umowy zgodnie ze wspomnianym zapisem.

  • 3. Data: 2007-01-16 19:23:25
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Wojciech Nawara* wrote:

    > Jaśniej chyba nie może być napisane, że jest dla NOWYCH klientów
    > wypowiadających umowy zgodnie ze wspomnianym zapisem.

    Cóż, wolałem się upewnić.

    W takim razie bardzo mnie dziwi, że Inteligo nie udostępnia wzoru druku
    zamknięcia rachunku głównego na WWW...

    <>

  • 4. Data: 2007-01-16 21:16:42
    Od: "wojtunio" <w...@r...pl>

    piper napisał(a):

    > W takim razie bardzo mnie dziwi, że Inteligo nie udostępnia wzoru druku
    > zamknięcia rachunku głównego na WWW...

    Zadzown na infoline - to Ci wysla mailem.

    pzdr.

    Wojtek

  • 5. Data: 2007-01-19 19:08:18
    Od: Baobam <b...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 19:11:27 +0000 (UTC), piper napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy ten formularz jest tylko dla nowych użytkowników, czy jest to po prostu
    > ogólny wzór wniosku o zamknięcie rachunku głównego?

    Matko, czy już nikt nie potrafi teraz napisać czegokolwiek od siebie tylko
    musi mieć podane na tacy? Napisz
    Ja, niżej podpisany Imię Nazwisko, zam. Tu i Tu, legitymujący się dow.
    osobistym ABCD123, nr PESEL 123456, proszę o zamknięcie prowadzonego na
    moją rzecz konta osobistego o nr 123456 zgodnie z par. 18 "Ogólnych
    warunków (...)".
    --
    Pozdrawiam,
    Baobam

  • 6. Data: 2007-01-20 07:45:57
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Baobam <b...@o...pl> wrote:

    > Matko, czy ju? nikt nie potrafi teraz napisa? czegokolwiek od siebie tylko
    > musi mie? podane na tacy? Napisz
    > Ja, ni?ej podpisany Imi? Nazwisko, zam. Tu i Tu, legitymuj?cy si? dow.
    > osobistym ABCD123, nr PESEL 123456, prosz? o zamkni?cie prowadzonego na
    > moj? rzecz konta osobistego o nr 123456 zgodnie z par. 18 "Og?lnych
    > warunk?w (...)".

    Nie "prosze" tylko "wypowiadam umowe". prosic to mozna o reke :)

    Wwieslaw

  • 7. Data: 2007-01-20 07:53:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Jan 2007 07:45:57 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Wwieslaw <u...@o...pl>
    napisała:

    > Nie "prosze" tylko "wypowiadam umowe". prosic to mozna o reke :)

    Bez przesady: wyraził swoją wole wyraźnie, tylko grzeczniej :-)

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 8. Data: 2007-01-20 12:15:43
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Baobam* wrote:

    > Matko, czy już nikt nie potrafi teraz napisać czegokolwiek od siebie tylko
    > musi mieć podane na tacy?

    Gratuluję wyciągania wniosków.

    Jak składasz np. deklarację podatkową to sobie rysujesz formularz,
    czy wypełniasz gotowy?

    <>

  • 9. Data: 2007-01-20 15:12:05
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 20 Jan 2007 12:15:43 +0000 (UTC), piper
    <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> wrote:

    >Gratuluję wyciągania wniosków.
    >
    >Jak składasz np. deklarację podatkową to sobie rysujesz formularz,
    >czy wypełniasz gotowy?

    Gratuluję wiary w "objawione" formularze (no i jeszcze zwróć uwagę, że
    ustawy podatkowe konkretne formularze wymuszają, a KC pozostawia pewną
    dowolność).

    Kurczę, niby analfabetyzmu nie ma, uczą całek i budowy komórek, ale
    napisanie prostego wypowiedzenia umowy czy innego oświadczenia woli
    paraliżuje obywatela :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2007-01-20 15:47:52
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Jarek Andrzejewski* wrote:

    > Gratuluję wiary w "objawione" formularze (no i jeszcze zwróć uwagę, że
    > ustawy podatkowe konkretne formularze wymuszają, a KC pozostawia pewną
    > dowolność).

    O ile ,,KC pozostawia pewną dowolność'' to procedury bankowe już
    niekoniecznie. Na stronie którą podałem wcześniej jest sporo różnych
    ,,gotowców'', natomiast wzoru wypowiedzenia umowy prowadzenie rachunku
    nie ma.

    > Kurczę, niby analfabetyzmu nie ma, uczą całek i budowy komórek, ale
    > napisanie prostego wypowiedzenia umowy czy innego oświadczenia woli
    > paraliżuje obywatela :-)

    Pudło :)

    Spotkałem się już z przypadkami wymagania przez instytucje składania
    podań/wniosków/petycji na konkretnych drukach/formatkach (np. na potrzeby
    przetwarzania - skanowania i OCR).

    <>