  • 31. Data: 2002-03-21 16:32:35
    Temat: Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > hmmmm a tak z przerazeniem :)))
    > a moze to CITI ???? Chcieli cos klientow nowych nazbierac, internetowo w
    > sumine tez sa wydolni...

    a moze to BIK w porozumieniu z bankami uzupelnia baze danych ;-))
    serio - mysle ze to Millennium lub Fortis
    *** blad ***

  • 32. Data: 2002-03-21 18:25:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > serio - mysle ze to Millennium lub Fortis

    No to raczej Fortis - bo Millenium gdzie - jak nie ma strony? Albo jak
    wejdzie to sie okaze ze najlepszy bank w Polsce - i te 6,5 % calkiem realne
    :)))

  • 33. Data: 2002-03-21 20:24:30
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A Ty wziąłeś udział w konkursie - tym, albo jakimkolwiek innym wymagającym
    > wypełniania formularzy? a jeśli tak, to czym się kierowałeś?

    w tym nie wzialem i nie wezme udzialu - bo k----sko nie cierpie otrzymywania
    maili z reklamami garnkow i atomowego dostepu do internetu.
    ale i owszem - nie kryje swojego adresu i kocham !!!!!! otrzymywac i
    otrzymuje (niestety coraz mniej) roznej masci informacje, o roznych
    wygranych
    a to jakis dom wygralem, a to auto i maaaaaase forsy !!.
    Zawsze warunkiem otrzymania mojej wygranej jest wypelnienie zamowienia np na
    swiecaca swieta figurke za 200 zl i inne bzdety lub pozyczki
    Oczywiscie zawsze odsylam poczta zwykla - wypelnione zamowienie i sprawia mi
    cholerna frajde wyszukiwanie najciezszych elementow z przeslanych pseudo
    ofet
    Mam tez cholerna radoche - gdy paczka przychodzi ! a ja jej nie odbieram,
    gdyz mam frajde, ze to ja spowodowalem wydatek na oplaty pocztowe przez
    kolejnego oszusta, ktory chcial mnie nabrac na wysoka wygrana !! Gdyby
    wszyscy tak robili - szybko skonczylby sie ten proceder naciagania ludzi i
    MAMIENIA malutkich OLBRZYMIMI wygranymi itp
    ps
    wlasnie wczoraj w tv podawali - ze jednego takiego wsadzili wreszcie do
    pudla - naciagnal ponoc nawet do 100 tysiecy osob !!!! (kazdego po
    kilkanascie zl) jak dla mnie to szok, ze az tyle naiwnych wkolo.

  • 34. Data: 2002-03-21 22:22:13
    Od: "Qubacz" <q...@N...poczta.gazeta.pl>

    AMRA a...@a...com napisał(a):

    > a Multibank ma tylko samochod, o mieszkaniach w ogole cos znalezc
    nie
    > moge... moze wlasnie Multi???
    > Hmmm - wasze typy?

    Raczej nie Multi bo jak sie zapytywalem o kredyt mieszkaniowy to
    mnie zsylali do Rheinhypa ze niby taki podzial w Bre zrobiony.

  • 35. Data: 2002-03-22 07:04:23
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > No to raczej Fortis - bo Millenium gdzie - jak nie ma strony? Albo jak
    > wejdzie to sie okaze ze najlepszy bank w Polsce - i te 6,5 % calkiem realne
    > :)))

    To może być ostre internetowe ruszenie Millenium - w co wątpie
    Albo ostre ruszenie Wirtualnych :)

  • 36. Data: 2002-03-22 08:11:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Krab" <k...@h...pl____> wrote in message news:a7dfhd$8pd$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > ale i owszem - nie kryje swojego adresu i kocham !!!!!! otrzymywac i
    > otrzymuje (niestety coraz mniej) roznej masci informacje, o roznych

    Zastanawiam się gdzie Wy mieskzacie, że te reaklamy otrzymujecie :-))) Kto
    coś wysyła - raz na miesiąc? Najczęsciej są to ulotki w wyciągach,
    rachunkach itp. Ale osobne mailigi spersonalizowane??? Rzadkość. Przecież
    ten spam zbiorowy nie ma nic wspólnego z podawaniem danych osobowych - po
    prostu wrzucą w całej klatce reklamy jak leci.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 37. Data: 2002-03-22 09:38:07
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bankier" <k...@o...bankier.pl> napisał w wiadomości
    > Nowy konkurs na serwisie bankier.pl
    >
    > Do wygrania 3 kredyty hipoteczne w wysokości 100.000 zlotych kazdy,
    > Zero odsetek, zero prowizji !!!
    > Okres splaty 20 lat.
    >
    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/

    Ekstra! Biorę 100.000, wkładam na dobrą lokatę z miesięczną kapitalizacją ,
    z odsetek spłacam kredyt, resztę odsetek przejadam, a po 20 latach mam
    100.000 w gotówce.
    ....Marzenie ściętej głowy ,chyba..., bo w regulaminie jak byk stoi
    napisane - wygranej nie można zamienić na równowartość w gotówce. A tak się
    rozmarzyłem...Kredyt finansowany będzie chyba na podstawie faktur?

    Pozdrowienia

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 38. Data: 2002-03-22 10:08:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    > Ekstra! Biorę 100.000, wkładam na dobrą lokatę z miesięczną kapitalizacją
    ,
    > z odsetek spłacam kredyt, resztę odsetek przejadam, a po 20 latach mam
    > 100.000 w gotówce.

    Ale wiesz co to jest kredyt hipoteczny? :-)

    K. Kowalski

  • 39. Data: 2002-03-22 10:23:44
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Ale wiesz co to jest kredyt hipoteczny? :-)
    >
    > K. Kowalski

    Wiem. Dlatego napisałem, że jest to tylko marzenie ściętej głowy.

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 40. Data: 2002-03-22 12:33:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Andrzej" <f...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wiem. Dlatego napisałem, że jest to tylko marzenie ściętej głowy.

    A co - mieszkanka ładnego nie chcesz? :-)))

    K. Kowalski