  • 41. Data: 2002-03-22 13:24:50
    Temat: Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    Od: <z...@w...pl>

    > Nowy konkurs na serwisie bankier.pl
    >
    > Do wygrania 3 kredyty hipoteczne w wysokości 100.000 zlotych kazdy,
    > Zero odsetek, zero prowizji !!!
    > Okres splaty 20 lat.
    >
    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/

    Dobrze, rozmowa zmierza w różnych kierunkach - a to czy można pieniądze z tej
    wygranej włożyć na lokatę, a to czy powinniśmy -lub nie- podawać swoje dane
    organizatorom konkursu, a to jaki bank (lub nie bank ?!) za tym stoi.
    Ale myślę, że ważniejszą sprawą jest pomyśleć o co oni nas pytają: czy ważna
    jest dla ciebie dogodna spłata kredytu? czy jego cena? itd...
    Czy jeśli dużo uczestników odpowie: tak, dogodna forma spłaty kredytu jest dla
    mnie najważniejsza - to faktycznie wykorzystają to do swojego kredytu. Bo jeśli
    to jest tylko taki bajer...
    Poza tym zżera mnie w dalszym ciągu ciekawość kto za tym stoi? Osobiście coraz
    bardziej podejrzewam Fortis.

  • 42. Data: 2002-03-23 09:27:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w tym nie wzialem i nie wezme udzialu - bo k----sko nie cierpie
    otrzymywania
    > maili z reklamami garnkow i atomowego dostepu do internetu.

    Hmmm atomowego??? To by byla sugestia Multibank??? :)

  • 43. Data: 2002-03-23 10:39:05
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > otrzymywania
    >
    > Hmmm atomowego??? To by byla sugestia Multibank??? :)

    A może tak któryś ze Spółdzielczych, SKOK-ów lub też BGŻ? To dopiero by mnie
    atomowo powaliło.

  • 44. Data: 2002-03-24 11:46:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A może tak któryś ze Spółdzielczych, SKOK-ów lub też BGŻ? To dopiero by
    mnie
    > atomowo powaliło.

    Badzmy realiastami:))