  • 1. Data: 2002-03-20 20:28:26
    Temat: W jakim banku najlepiej zalozyc konto firmowe ?
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    Jaki bank obecnie ma najlepsze warunki ? uwzgledniajac, ze moja firma
    prowadzi Import-Eksport , a wiec interesuja mnie stawki za przelewy
    miedzynarodowe oraz oplaty ,
    prowizje itd. Milo jesli ten bank bedzie oferowal w miare obrotu na koncie
    moliwosc zaciagniecia,
    kredytu , salda na jakis dogodnych warunkach , na dalsza rozbudowe firmy.
    Interesuja mnie
    najbardziej wypowiedzi osob, ktore moga mi polecic jakis bank i ich
    wypowiedz bedzie
    podparta praktyka i wspolpraca z danym bankiem a nie tylko teoria , bo jak
    wiadomo
    nieraz wszystko pieknie wyglada na papierze a w praktyce wyglada fatalnie.

    Pozdrawiam..

  • 2. Data: 2002-03-20 20:46:20
    Temat: Re: W jakim banku najlepiej zalozyc konto firmowe ?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >wiadomo
    >nieraz wszystko pieknie wyglada na papierze a w praktyce wyglada fatalnie.

    Ja polecam MultiBank, ale też uczciwie przyznaję, że nie korzystam z przelewów
    miedzynarodowych.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-03-20 20:50:27