eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDo wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji ! › Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    From: "Krab" <k...@h...pl____>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    Date: Thu, 21 Mar 2002 21:24:30 +0100

    Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:0738.000064c5.3c99f31f@newsgate.onet.pl...
    > A Ty wziąłeś udział w konkursie - tym, albo jakimkolwiek innym wymagającym
    > wypełniania formularzy? a jeśli tak, to czym się kierowałeś?

    w tym nie wzialem i nie wezme udzialu - bo k----sko nie cierpie otrzymywania
    maili z reklamami garnkow i atomowego dostepu do internetu.
    ale i owszem - nie kryje swojego adresu i kocham !!!!!! otrzymywac i
    otrzymuje (niestety coraz mniej) roznej masci informacje, o roznych
    wygranych
    a to jakis dom wygralem, a to auto i maaaaaase forsy !!.
    Zawsze warunkiem otrzymania mojej wygranej jest wypelnienie zamowienia np na
    swiecaca swieta figurke za 200 zl i inne bzdety lub pozyczki
    Oczywiscie zawsze odsylam poczta zwykla - wypelnione zamowienie i sprawia mi
    cholerna frajde wyszukiwanie najciezszych elementow z przeslanych pseudo
    ofet
    Mam tez cholerna radoche - gdy paczka przychodzi ! a ja jej nie odbieram,
    gdyz mam frajde, ze to ja spowodowalem wydatek na oplaty pocztowe przez
    kolejnego oszusta, ktory chcial mnie nabrac na wysoka wygrana !! Gdyby
    wszyscy tak robili - szybko skonczylby sie ten proceder naciagania ludzi i
    MAMIENIA malutkich OLBRZYMIMI wygranymi itp
    ps
    wlasnie wczoraj w tv podawali - ze jednego takiego wsadzili wreszcie do
    pudla - naciagnal ponoc nawet do 100 tysiecy osob !!!! (kazdego po
    kilkanascie zl) jak dla mnie to szok, ze az tyle naiwnych wkolo.