  • 1. Data: 2007-08-15 21:11:26
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Sie, 23:07, "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
> [...]
    d=2034/419166-4844...

    > Jakos cicho z tym siedzieli - w prasie bylo tylko o bankomatach we Wloszech.
    >
    > --

    Pekao SA zawsze stosowało niekorzystne kursy przy przeliczaniu
    transakcji karcianych.
    Z jednej strony niby wypłaty "za darmo", a rozliczając transakcję
    zawsze mogą wyjść na swoje przy rozliczeniu.
    Ja w tą ich darmowość nie wierzę. To bardzo pazerny bank się zrobił
    pod włoskimi rządami.

  • 2. Data: 2007-08-15 21:14:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <k...@g...pl> wrote in message
    ps.com...

    >Pekao SA zawsze stosowało niekorzystne kursy przy przeliczaniu
    >transakcji karcianych.

    nigdy nie narzekalem na kurs.
    roznice wychodzily ak znikome, ze nie warto sie byla nawet fatygowac do
    kantoru.

  • 3. Data: 2007-08-15 21:15:16
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja w tą ich darmowość nie wierzę. To bardzo pazerny bank się zrobił
    > pod włoskimi rządami.

    Jakieś przykłady? Bo od czasu włoskich rządów żadnych minusów nie
    zauważyłem, a przykładem plusa jest powyższy nius...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 4. Data: 2007-08-15 21:19:17
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    k...@g...pl napisał(a):

    > Pekao SA zawsze stosowało niekorzystne kursy przy przeliczaniu
    > transakcji karcianych.
    > Z jednej strony niby wypłaty "za darmo", a rozliczając transakcję
    > zawsze mogą wyjść na swoje przy rozliczeniu.

    Moment, moment. Co to znaczy "niekorzystne kursy przy przeliczaniu
    transakcji karcianych"? Przecież obowiązuje tabela danego banku - w tym
    przypadku ta:
    http://www.pekao.com.pl/kursywa.xml?/lang=PL/700392-
    410284-14883
    Bank nie może sobie przecież ot tak zmienić kursu dla transakcji karcianych.
    Nie ma za to wpływu na kurs organizacji płatniczej. Ale to co dostanie z
    VISY/Mastercarda musi przeliczyć wg własnej tabeli.

  • 5. Data: 2007-08-15 21:21:30
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Jakieś przykłady? Bo od czasu włoskich rządów żadnych minusów nie
    > zauważyłem, a przykładem plusa jest powyższy nius...

    Ja od nich ucieklem raz, jeszcze przed wlochami (chyba? - na przelomie wiekow ; tak
    to bylo) )bo podniesli nieprzytomnie ceny kont niczego poza przymusowymi
    ubezpieczeniami do nich nie dodajac
    i drugi raz zwialem do malego BPH gdy okazalo sie, ze jestem w oddziale wcielanym
    do pko.

    jada siela inercji klientow, ktorzy nie lubia zmieniac bankow i numerow kont.
    Gdyby pojawila sie mozliwosc przenoszenia numerow kont, jak w telefonii, to
    zaczelaby sie jazda :)))))

  • 6. Data: 2007-08-15 21:24:24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja od nich ucieklem raz, jeszcze przed wlochami (chyba? - na przelomie
    > wiekow ; tak
    > to bylo) )bo podniesli nieprzytomnie ceny kont niczego poza przymusowymi
    > ubezpieczeniami do nich nie dodajac

    Ale też na szczęście niczego nie zabierając... ;)

    > jada siela inercji klientow, ktorzy nie lubia zmieniac bankow i numerow
    > kont.
    > Gdyby pojawila sie mozliwosc przenoszenia numerow kont, jak w telefonii,
    > zaczelaby sie jazda :)))))

    Dla mnie wciąż mają ogromną wygodę, której chyba nie ma już w innych
    bankach...
    Ale kto wie, jak mnie zdenerwują, to może w końcu przeniosę się do Xeliona?

  • 7. Data: 2007-08-15 21:35:39
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Ale też na szczęście niczego nie zabierając... ;)

    Zabierajac wylacznie pieniadze - za nic.

    > Dla mnie wciąż mają ogromną wygodę, której chyba nie ma już w innych
    > bankach...

    W czym ci tak wygodnie u nich? W kolejkach czy duzych oplatach?

    Siec bankomatow w duzych miastach maja niezla, ale i BPH przed fuzja na nia nie
    narzekal, mozna korzystac rowniez z sieci innych bankow lub z Toyota Bank.

    > Ale kto wie, jak mnie zdenerwują, to może w końcu przeniosę się do Xeliona?

    Jesli korzystasz z doradztwa bankowego, to moze sa dla ciebie i dobrzy.
    natomiast w zwyklych ROR sa tragiczni.

  • 8. Data: 2007-08-15 21:43:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W czym ci tak wygodnie u nich? W kolejkach czy duzych oplatach?

    Odnośnie kolejek - w tym roku byłem w oddziale chyba jeden raz. Wpłacić
    gotówkę, która "niechcąco" pojawiła mi się w portfelu. Na dwa okienka było
    dwóch klientów, w tym ja. Być może dzięki nietypowej porze - tuż przed
    piętnastą.
    Opłaty duże, fakt - płacę za wygodę...

    > Siec bankomatow w duzych miastach maja niezla, ale i BPH przed fuzja na
    > nia nie
    > narzekal, mozna korzystac rowniez z sieci innych bankow lub z Toyota Bank.

    BPH mógł nie mieć nic do zaoferowania w sensie wygody, a sieć bankomatów
    własnych, to dla mnie porażka...

    > Jesli korzystasz z doradztwa bankowego, to moze sa dla ciebie i dobrzy.
    > natomiast w zwyklych ROR sa tragiczni.

    Nie korzystam. Dla zwykłego RORu - brak mu wygody PekaoSA, ale jest za to
    znacznie tańszy.

  • 10. Data: 2007-08-15 22:10:59
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > gotówkę, która "niechcąco" pojawiła mi się w portfelu. Na dwa okienka było
    > dwóch klientów, w tym ja. Być może dzięki nietypowej porze - tuż przed

    W czym ci tak wygodnie?

    > BPH mógł nie mieć nic do zaoferowania w sensie wygody, a sieć bankomatów
    > własnych, to dla mnie porażka...

    Dla mnie sa bardzo wygodni - swietny interfejs internetowy, konto z darmowymi
    przelewami, limit kredytowy w cenie na kwote 2500 zl (place za to wszystko rocznie
    144 zl),lokatka internetowa pod reka, bankomaty ich i rowniez darmowo Euronetu
    akurat mam w wiekszosci miejsc gdzie bywam pod reka, teraz srebrna KK dali na rok
    za darmo - zyc, nie umierac.

    > Nie korzystam. Dla zwykłego RORu - brak mu wygody PekaoSA, ale jest za to
    > znacznie tańszy.

    Nie znam ich oferty - jak patrzysz tylko na cene, to i za darmo mozesz gdzies sobie
    wzac ROR.

  • 9. Data: 2007-08-15 22:10:59
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>