  • 90. Data: 2007-08-17 11:23:44
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 14:50:57 +0200, 666 napisał(a):
    > Swoją drogą prowizja w wysokosci aż 12 złotych za wypłatę tylko
    > 10 euro kartą BPH-PBK z bankomatu CA w Austrii to lekkie
    > przegiecie...

    BPH i mBank mają złodziejskie prowizje za wypłaty zagraniczne, niestety :(
    Chyba jednyna sensowna karta to prepaid BSK, tylko dosyć niestety
    niewygodny właśnie przez to że prepaid... No i fortisowa karta do epakietu -
    tylko że epakiet już nie istnieje dla nowych, a utrzymywanie konta za
    8zł/mies. tylko po to by czasami wypłacić coś z bankomatu jest bez sensu :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 92. Data: 2007-08-17 11:37:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tylko że lokatami można uciec Belce, a oprocentowaniem rachunków bieżących
    > - nie można :)

    Prawda. Ino przy zerwaniu lokaty nie dostajemy nawet belką po łbie... ;)
    Częściowym wyjściem jest rozbicie lokat na "n" mniejszych lokat, gdzie n
    zależne od cierpliwości zakładającego... ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 93. Data: 2007-08-17 19:18:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-17 10:58, Maciej Loret stwierdził, że:

    > Ja bym dopisał wszystkie pozostałe firmy, gdybym chciał się pochwalić.

    Zdecydowanie prościej byłoby napisać "każda firma, która zgodzi się
    wysyłać Twoje faktury na adres banku".

    > Dlatego zasugerowało mi to, że ZE w Krakowie jest jedyną taką firmą.

    Można i tak ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 94. Data: 2007-09-03 10:11:56
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No własnie.
    Pamietam sprzed kilku lat płacenie za rachunki telefoniczne przez bank - na adres
    banku szła wszelka korespondencja, w
    tym bilingi...
    JaC

    -----

    > PZ ma za to dwa plusy - rachunki z ewentualnymi dołączonymi papierami docierają -
    jak Pan Bóg przykazał - do klienta,
    a nie do banku.

  • 95. Data: 2007-09-06 14:57:47
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (BPH PBK)
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Kontrolna wypłata w sierpniu 10 euro kartą BPH-PBK z bankomatu CA w Austrii: oplata
    za transakcję 15 złotych!
    JaC

    -----
    > "Już od 1 sierpnia 2007 roku możesz wypłacać pieniądze bez prowizji ze wszystkich
    bankomatów grupy UniCredit na
    terenie Europy."