  • 1. Data: 2007-08-15 19:27:26
    Temat: Aquarius - jaki maksymalny dzienny limit wyplat z bankomatow?
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    wiecie moze jaki jest maksymalny dzienny limit wyplat z bankomatow dla
    konta Aquarius? Wiem, ze dla Multikonta Ja jest to 5000zl, a dla Jestem
    to 7000zl.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 2. Data: 2007-08-15 19:42:43
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michal Raczko" <U...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:46c353a1$1@news.home.net.pl...
> [...]
    >
    > wiecie moze jaki jest maksymalny dzienny limit wyplat z bankomatow dla
    > konta Aquarius? Wiem, ze dla Multikonta Ja jest to 5000zl, a dla Jestem to

    Nie wiem jak dla aquariusa, ale dla WWJ 15k. Nie będzie raczej więcej dla
    aquariusa.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-18 09:20:21
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Witaj!

    Limity dla debetowej Visy Electron masz tutaj
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon
    ta/visa_electron/limity/

    a dla debetowej Visy Classic tutaj
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikon