  • 1. Data: 2007-08-15 11:43:41
    Temat: Kredyt hipoteczny w MultiBank'u
    Od: r...@t...pl

    Witam,

    chciałbym zaciągnąć kredyt hipoteczny w MultiBanku w CHF.
    Czy ktoś z Państwa ma doświadczenia w zakresie kredytów w tym Banku?
    Jeśli tak, to jakie?
    Czy warto?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-15 11:59:02
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w MultiBank'u
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Ja nie widzę żadnego argumentu aby w przypadku kredytu denominowanego w chf
    wybierać akurat ten bank. Żadnego.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-16 15:04:34
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > chciałbym zaciągnąć kredyt hipoteczny w MultiBanku w CHF.
    > Czy ktoś z Państwa ma doświadczenia w zakresie kredytów w tym Banku?

    Ja ma kredyt w MultiBanku i jestem zadowolony.
    Najlepiej porównaj ofertę z innymi bankami i negocjuj zarówno oprocentowanie
    jak i prowizję. Bo to od tego zależy czy kredyt w CHF w
    Multi będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem.

    Inaczej trochę jest przy kredytach w PLN'ach. Tam dochodzi jeszcze
    bilansowanie które jest według mnie super. Można dużo zaoszczędzić na
    odsetkach a przy tym ma sie dużą elastyczność.