  • 1. Data: 2007-08-15 13:25:55
    Temat: [mBank] Limit kredytowy dla nowych firm.
    Od: "Aveugle" <a...@p...onet.pl>

    Otworzyłem nową firmę. Chciałem dostać linię kretytową dla nowych firm, taką
    jaka jest w promocji na stronach mBANK'u. Kretyd odnawialny do 10K PLN dla
    nowych firm. I... oczywiście nie dostałem, ponieważ nie prowadzę mojej nowej
    firmy od 12miesięcy i nie mam zdolności kredytowej - ponieważ dopiero
    założyłem firmę:) Jedno wykulcza drugie.

    Mam pytanie, dlaczego bank pisze kłamstwa na swojej stronie? Przeciez to jest
    kłamstwo i oszustwo (czytaj: naciąganie). Chyba żadna nowa firma nie dostała u
    nich kretydu DSD na początek działalności kretytowej:)

  • 2. Data: 2007-08-15 13:45:53
    Temat: Re: [mBank] Limit kredytowy dla nowych firm.
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > firmy od 12miesięcy i nie mam zdolności kredytowej - ponieważ dopiero
    > założyłem firmę:) Jedno wykulcza drugie.

    Przecież wszędzie piszą że firma musi działać minimum 12 miesięcy.

    Darek

  • 3. Data: 2007-08-15 14:05:59
    Od: a...@p...onet.pl

    > Przecież wszędzie piszą że firma musi działać minimum 12 miesięcy.
    >
    > Darek

    **********************
    A tutaj masz ładnie napisane, że nie muszą, ale muszą. Taki mWałęsa.
    "UWAGA !! Limit kredytowy do 10.000,00zł na start bez dokumentów.
    Już w chwili składania wniosku o mBIZNES konto możesz wnioskować o przyznanie
    limitu kredytowego do 10.000,00zł. Limit zostanie przyznany bez konieczności
    przesyłania żadnych dokumentów finansowych firmy, po dopełnieniu wszelkich
    formalności związanych z otwarciem rachunku bieżącego mBIZNES konto."

    pozdraiwam

  • 4. Data: 2007-08-15 15:15:10
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > limitu kredytowego do 10.000,00zł. Limit zostanie przyznany bez konieczności

    'na start' to nie znaczy od razu po zalozeniu firmy, tylko od razu
    po zalozeniu mBiznes konta.

    a.

  • 5. Data: 2007-08-15 15:17:12
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Nigdzie tam nie pisze że daja nowootwartym firmom. Poniżej wskazuja ze
    klienci mający konto muszą prowadzić działalność gosp. min. 12 miesiecy
    po za tym regulaminu nie przeczytałeś?
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_lim
    i_kred.html

    Darek

  • 6. Data: 2007-08-16 08:56:38
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości
    > Nigdzie tam nie pisze że daja nowootwartym firmom. Poniżej wskazuja ze
    > klienci mający konto muszą prowadzić działalność gosp. min. 12 miesiecy
> [...]

    Dla mnie to stary trick...
    Duzymi literami latwe haslo, utrudnienia zawarte malym druczkiem w
    rozpasanym regulaminie.

  • 7. Data: 2007-08-16 19:53:32
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Dla mnie to stary trick...
    > Duzymi literami latwe haslo, utrudnienia zawarte malym druczkiem w
    > rozpasanym regulaminie.

    Sztuka czytania ze zrozumieniem tez jest potrzebna.
    Nie pierdol, tam niegdzie nie pisze że kredyt może otrzymać nowo założona
    firma.

    Darek

    Ps. sory za wulgaryzm ale nic innego tam mi nie pasowało

  • 8. Data: 2007-08-16 20:08:43
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

> [...]
    > firma.
    >
    > Darek
    >
    > Ps. sory za wulgaryzm ale nic innego tam mi nie pasowało

    Nerwowy chlopcze zakochaj sie w jakiejs lasce a nie w wirtualnym podmiocie
    gospodarczym nastawionym na zysk ...