    From: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Date: Wed, 15 Aug 2007 23:43:08 +0200

    Witam.

    > W czym ci tak wygodnie u nich? W kolejkach czy duzych oplatach?

    Odnośnie kolejek - w tym roku byłem w oddziale chyba jeden raz. Wpłacić
    gotówkę, która "niechcąco" pojawiła mi się w portfelu. Na dwa okienka było
    dwóch klientów, w tym ja. Być może dzięki nietypowej porze - tuż przed
    piętnastą.
    Opłaty duże, fakt - płacę za wygodę...

    > Siec bankomatow w duzych miastach maja niezla, ale i BPH przed fuzja na
    > nia nie
    > narzekal, mozna korzystac rowniez z sieci innych bankow lub z Toyota Bank.

    BPH mógł nie mieć nic do zaoferowania w sensie wygody, a sieć bankomatów
    własnych, to dla mnie porażka...

    > Jesli korzystasz z doradztwa bankowego, to moze sa dla ciebie i dobrzy.
    > natomiast w zwyklych ROR sa tragiczni.

    Nie korzystam. Dla zwykłego RORu - brak mu wygody PekaoSA, ale jest za to
    znacznie tańszy.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko: