  • 11. Data: 2007-08-15 22:23:26
    Temat: Re: Darmowe bankomaty w Europie (PekaoSA)
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > W czym ci tak wygodnie?

    Który to już raz??? W tym roku chyba dopiero drugi... :)))
    Skup się będą trudne wyrazy -> zlecenia stałe. Dobre zlecenia stałe.
    Największy ich minus - brak możliwości jakiegokolwiek kontrolowania przez
    Sieć.

    > Dla mnie sa bardzo wygodni - swietny interfejs internetowy,

    Dużo lepszy od tego w PekaoSA?

    > konto z darmowymi przelewami,

    Czyli 50gr miesięcznie do przodu w stosunku do PekaoSA (spłata karty).

    > limit kredytowy w cenie na kwote 2500 zl (place za to wszystko rocznie
    > 144 zl),

    Nie korzystam.

    > lokatka internetowa pod reka,

    Nie korzystam, ale w PekaoSA pewnie takoż...

    > bankomaty ich i rowniez darmowo Euronetu
    > akurat mam w wiekszosci miejsc gdzie bywam pod reka,

    Takoż jak w PekaoSA, tyle że bankmaty własne PekaoSA są znacznie lepiej
    rozłozone niż BPH.

    > teraz srebrna KK dali na rok
    > za darmo - zyc, nie umierac.

    Mam gdzieindziej złotą i zwykłą, też gratis.

    > Nie znam ich oferty - jak patrzysz tylko na cene, to i za darmo mozesz
    > gdzies sobie
    > wzac ROR.

    Za darmo już jeden mam...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 12. Data: 2007-08-16 01:43:35
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > W czym ci tak wygodnie u nich? W kolejkach czy duzych oplatach?

    W jakich kolejkach?
    A po co ty w ogóle do odzialu chcesz chodzic?
    Zalozylem konto chyba w 1999 roku i od tego czasu w oddziale bylem chyba
    raz, a to dlatego ze mi bylo po drodze.
    Wszystko daje sie zalatwic za pomoca telefonu, faxu , internetu i w
    ostatecznosci poczty.

  • 13. Data: 2007-08-16 06:31:14
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > A po co ty w ogóle do odzialu chcesz chodzic?
    > Zalozylem konto chyba w 1999 roku i od tego czasu w oddziale bylem chyba

    No coz. Zalozyles konto w czasie, gdy juz odeszlem albo tuz przedtem.
    Za "moich czasow" bylo zupelnie inaczej, co wspominam z niesmakiem, zwlaszcza
    majac porownanie z PBK (pozniej BPH) gdzie mialem konto rownolegle i wzrostowi
    cen towarzyszyla jednak poprawa jakosci i dodatkowe uslugi.

    Co do wizyt w oddziale - do pkosa trafilem po wchlonieciu mojego banku
    lokalnego. W tm czasie limit kredytowy w koncie wiazal sie z corocznymi dwoma
    wizytami w oddziale (zlozenie wniosku i podpisanie po kilku dniach umowy).
    platnosci bezgotowkowe dokonywalo sie czekami - karta plaska byla wylacznie
    bankomatowa, gdyz terminale byly rzadkoscia a plaskiej do zelazka nie wlozysz.
    Czeki zakupywalo sie po 25, ale jednorazowo wydawali po kilka - co dwa-trzy
    miesiace trzeba bylo odstac kolejke po nowe.
    Telefonicznie nie bylo nawet mozliwosci dowiedziec sie, czy pensja wplynela na
    konto - 0 procedur - jak sie nie chcialo ryzykowac debetu, trzeba bylo jechac
    do oddzialu i sie pytac.
    poniewaz firma w ktorej podjalem prace wymagala konta (bezprawnie, ale coz...)
    w PBK - musialem tam zalozyc, mimo, ze jedyny oddzial byl w bardzo niedogodnym
    miejscu. pensja szla tam, a potem PZ na konto w pkosa.
    PBK powchlanial nowe banki, przeobrazil sie w BPH, wzrosla liczba bankomatow i
    oddzialow - jakosc uslug zdecydowanie przewyzszyla pkosa (np kredyt odnawialny
    podpisywalo sie raz, a potem odnawial sie z automatu - i to za znacznie.
    mniejsze pieniadze), Mialem haslo do bankowosci telefonicznej - sprawdzalem
    konto, zlecalem zatwierdzanie przelewow. PKOSA stal w miejscu a jedynie ceny w
    nim rosly.

    Podziekowalem....

  • 14. Data: 2007-08-16 07:31:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-16 00:23, Maciej Loret stwierdził, że:

    > Dużo lepszy od tego w PekaoSA?

    Oczywiście. Choć obecnie Pekao przejmuje rozwiązania BPH i pewnie w
    krótkim okresie czasu będą one "bliźniacze".

    > Czyli 50gr miesięcznie do przodu w stosunku do PekaoSA (spłata karty).

    Jeśli robisz jeden przelew - owszem. Ale przy kilku (nastu) różnica spora.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 15. Data: 2007-08-16 07:46:06
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Sie, 23:15, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Jakieś przykłady? Bo od czasu włoskich rządów żadnych minusów nie
    > zauważyłem, a przykładem plusa jest powyższy nius...
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Maciej Loret
    > Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie
    tylko:http://www.maciejloret.neostrada.pl/
    > PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB

    Oprocentowanie rachunku Eurokonto 0,01%, a pożyczki w eurokoncie
    19,25%. Dysproporcja ogromna.
    W mniej pazernych bankach ta dysproporcja jest znacznie mniejsza.
    A jakie Pekao SA oferuje lokaty? Czy jest możliwość trzymania
    pieniędzy na wyższy procent na rachunku oszczędnościowym?

  • 16. Data: 2007-08-16 07:51:57
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > Nie znam ich oferty - jak patrzysz tylko na cene, to i za darmo mozesz gdzies sobie
    > wzac ROR.

    Jeżeli chodzi o sam produkt Eurokonto, to jest to bardzo dobry produkt
    i warto zapłacić określone pieniądze.Eurokonto VIP kosztuje 17 zł. W
    tym masz obsługę indywidualnego doradcy, nawet jak w placówce nie ma
    go, to inny doradca obsłuży. Do Eurokonta dołączony jest Pakiet
    Pomocny. Minusem Eurokonta jest jego oprocentowanie, wysoki koszt
    uruchomienia linii kredytowej i brak subkonta wyżej oprocentowanego.
    Eurokonto w Pekao nadal utrzymuję właśnie dla Pakietu Pomocnego,
    jednak wszelkie operacje przeniosłem do innego banku skąd mogę robić
    darmowe przelewy.

  • 17. Data: 2007-08-16 07:56:56
    Od: "nowy" <n...@s...info>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > BPH mógł nie mieć nic do zaoferowania w sensie wygody, a sieć bankomatów
    > własnych, to dla mnie porażka...

    W bankomatach Euronetu mozna wybierac kase bez prowizji rozumiem ze to tez
    bedzie dla niektorych za malo :)

  • 18. Data: 2007-08-16 07:57:34
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Oczywiście. Choć obecnie Pekao przejmuje rozwiązania BPH i pewnie w
    > krótkim okresie czasu będą one "bliźniacze".

    Jako, że w PekaoSA interesują mnie głównie bankomaty oraz zlecenia stałe, to
    może nie wiem.
    Czego takiego nie oferuje interfejs w PekaoSA w przeciwieństwie do BPH?

    > Jeśli robisz jeden przelew - owszem. Ale przy kilku (nastu) różnica spora.

    Nie robię więcej (niedługo będzie drugi, do spłaty drugiej karty) - od tego
    są darmowe zlecenia stałe (coś czego zwykle nie ma gdzieindziej).

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 19. Data: 2007-08-16 08:01:14
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Oprocentowanie rachunku Eurokonto 0,01%, a pożyczki w eurokoncie
    > 19,25%. Dysproporcja ogromna.

    Eurokonto nie nadaje się do oszczędzania - od tego jest kilka innych
    kont/banków.
    No i nie ma to nic wspólnego chyba z Włochami.
    Z pożyczek również nie korzystam. Nawet gdyby oprocentowanie było 2 razy
    niższe, to bym nie korzystał, bo mam dostęp do jeszcze tańszych pieniędzy.

    > A jakie Pekao SA oferuje lokaty? Czy jest możliwość trzymania
    > pieniędzy na wyższy procent na rachunku oszczędnościowym?

    Nie korzystam z lokat, odkąd rachunki bieżące są niemal tak samo
    oprocentowane.

  • 20. Data: 2007-08-16 08:04:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-08-16 09:57, Maciej Loret stwierdził, że:

    > Jako, że w PekaoSA interesują mnie głównie bankomaty oraz zlecenia stałe, to
    > może nie wiem.
    > Czego takiego nie oferuje interfejs w PekaoSA w przeciwieństwie do BPH?

    Najogólniej - wszystko (co najlepiej widać na demo). Zaczynając od
    wyglądu interfejsu, jego intuicyjności (choć znam osoby, dla których nie
    jest on takowy) aż do usług (powiadomienia, dostęp do TFI itp itd).

    > Nie robię więcej (niedługo będzie drugi, do spłaty drugiej karty) - od tego
    > są darmowe zlecenia stałe (coś czego zwykle nie ma gdzieindziej).

    Nie korzystam z jednorazowych zleceń stałych (choć pewnie można), bo od
    tego mam przelewy :-)