    From: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Date: Tue, 7 Apr 2009 14:55:16 +0200

    Moje systemy są dochodowe i sam gram bardzo podobnymi do tych, które są na
    stronie. Oprócz tego gram systemami dla pewnej firmy.
    Jak się ma na utrzymaniu rodzinę, dziecko, to perspektywa życia tylko ze
    spekulacji nie jest rozsądna dla dorosłego człowieka.
    Dodatkowe źródło dochodu luzuje mnie psychicznie i pozwala na skuteczniejszy
    trading.
    Wyobraź sobie trzy kwartały na systemach pod kreską i pomyśl jak wtedy byś
    się czuł mając spekulację jako jedyny dochód i jakiś nagły większy wydatek.

    Sama strona była bardzo długo za free (prawie 2 lata). Robimy to z Dombrkiem
    dla frajdy + od czasu do czasu szkolenia. Dalej mam z tego dużo przyjemności
    bo ludzie są na poziomie, atmosfera bez trolowania i wszystko gra.
    Każdemu życzę, żeby robił to co lubi i jeszcze miał z tego kasę.
    Dombrek, który ze mną tworzy serwis od początku też ma dodatkowe źródło
    dochodu (bo wykłada na AE w Katowicach). To chyba normalne dopóki nie jest
    sie na poziomie rentierskim.

    Pozdrawiam,
    DJ