  • Data: 2009-04-07 12:27:48
    Temat: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "abv" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie gdybym napisal bezposrednio odpowiedzi bym nie dostal.
    Udzielasz sie na grupie wiec dlaczego masz mi nie odpowiedziec....

    Prowadzisz strone na ktorej mamy systemy transakcyjne,
    tak jak myslalem po wybraniu ktoregokolwiek wyskoczy 'warning'
    tak tez sie stalo:
    Jeśli mimo zalogowania nadal widzisz ten tekst, to znaczy, że wybrana przez
    Ciebie treść wymaga opłacenia abonamentu.

    Moje pytanie brzmi - jesli Twoje systemy sa dochodowe -
    nie neguje ze tak nie moze byc - to dlaczego 'dorabiasz'
    sie dodatkowo za pomoca ich sprzedazy lub tez alternatywne
    pytanie - czy Wasze systemy nie sa na tyle dochodowe
    ze trzeba 'zarabiac' na ich sprzedazy?

    Oczywiscie jedno nie wyklucza drugiego, mozna
    zarabiac na systemie + dodatkowo na jego sprzedazy.
    Lecz zawsze mnie ten paradoks dziwi stad tez pytanie.
    Nie oczekuje by staly sie one darmowe, zadowole
    sie wylacznie odpowiedzia.

    Dzieki.