  • Data: 2009-04-07 13:54:58
    Temat: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolego viper, daruj sobie.
    >
    > Na gieldzie mamy 2 ALTERNATYWY -
    > 1. ludzie zarabiajacy bezposrednio na gieldzie dla ktorych otoczka gieldy
    > (czyli oplaty za notowania,
    > i inne prowizje stanowia drobne koszta)
    > 2. ludzie NIE zarabiajacych bezposrednio na gieldzie, a zarabiajacych dzieki
    > "1",
    > stanowiacych otoczke gieldy, czerpiacych dochody niezaleznie od koniunktury
    > gieldy,
    > ktorzy co najwyzej nie zarobia ale nie straca.
    >
    > Ludzie nalezacy do "1" wiedza ze nie mozna nalezec do "1" i "2".
> [...]
    jak już bawimy się w portrety psychologiczne graczy, to i ja dorzucę swój
    kamyczek do tego ogródka... to nie są jakieś wycieczki pod twoim adresem, ale
    ten typ jest bardzo powszechny... póki jest darmocha, to każdy bardzo chętnie
    po cichutku korzysta... ale jak pojawia się szlaban, i trzeba zapłacic poważną
    kwotę 30 złociszów na miesiąc, to gostka zaczyna krew zalewac ze złości... i
    nawet gdyby obracał dziesiątkami kontraktów, to nie zapłaci... bo musi miec
    darmochę... nic że traci nieraz grube tysiące dziennie... znam takich... na
    zachodzie sprzedaż systemów jest bardzo popularna i bawią się w to nawet rasowi
    gracze... i jakoś nikt nikomu nie wyrzuca, że ma jacht za milion baksów, a
    sprzedaje systemy po 50 dolców... obowiązuje jedna podstawowa reguła... każdy
    system jest zyskowny, trzeba tylko sprzedac odpowiednią ilośc kopii he he...