  • 1. Data: 2009-04-07 12:27:48
    Temat: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Pewnie gdybym napisal bezposrednio odpowiedzi bym nie dostal.
    Udzielasz sie na grupie wiec dlaczego masz mi nie odpowiedziec....

    Prowadzisz strone na ktorej mamy systemy transakcyjne,
    tak jak myslalem po wybraniu ktoregokolwiek wyskoczy 'warning'
    tak tez sie stalo:
    Jeśli mimo zalogowania nadal widzisz ten tekst, to znaczy, że wybrana przez
    Ciebie treść wymaga opłacenia abonamentu.

    Moje pytanie brzmi - jesli Twoje systemy sa dochodowe -
    nie neguje ze tak nie moze byc - to dlaczego 'dorabiasz'
    sie dodatkowo za pomoca ich sprzedazy lub tez alternatywne
    pytanie - czy Wasze systemy nie sa na tyle dochodowe
    ze trzeba 'zarabiac' na ich sprzedazy?

    Oczywiscie jedno nie wyklucza drugiego, mozna
    zarabiac na systemie + dodatkowo na jego sprzedazy.
    Lecz zawsze mnie ten paradoks dziwi stad tez pytanie.
    Nie oczekuje by staly sie one darmowe, zadowole
    sie wylacznie odpowiedzia.

    Dzieki.

  • 2. Data: 2009-04-07 12:55:16
    Temat: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Moje systemy są dochodowe i sam gram bardzo podobnymi do tych, które są na
    stronie. Oprócz tego gram systemami dla pewnej firmy.
    Jak się ma na utrzymaniu rodzinę, dziecko, to perspektywa życia tylko ze
    spekulacji nie jest rozsądna dla dorosłego człowieka.
    Dodatkowe źródło dochodu luzuje mnie psychicznie i pozwala na skuteczniejszy
    trading.
    Wyobraź sobie trzy kwartały na systemach pod kreską i pomyśl jak wtedy byś
    się czuł mając spekulację jako jedyny dochód i jakiś nagły większy wydatek.

    Sama strona była bardzo długo za free (prawie 2 lata). Robimy to z Dombrkiem
    dla frajdy + od czasu do czasu szkolenia. Dalej mam z tego dużo przyjemności
    bo ludzie są na poziomie, atmosfera bez trolowania i wszystko gra.
    Każdemu życzę, żeby robił to co lubi i jeszcze miał z tego kasę.
    Dombrek, który ze mną tworzy serwis od początku też ma dodatkowe źródło
    dochodu (bo wykłada na AE w Katowicach). To chyba normalne dopóki nie jest
    sie na poziomie rentierskim.

    Pozdrawiam,
    DJ

  • 3. Data: 2009-04-07 12:59:12
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Pierwszy sygnał systemów poszedł 1 grudnia 2008, od tego czasu:
    PRESTO +451 pkt netto
    MODERATO +211 pkt netto
    LARGO +228 pkt netto

    Na początku serii M09 ( od 24.03.09) ruszyłem też z kolejnym systemem:
    "LENTO", który póki co umoczył 136 pkt

    Pozdrawiam
    DJ

  • 4. Data: 2009-04-07 13:15:30
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > dochodu (bo wykłada na AE w Katowicach). To chyba normalne dopóki nie jest

    No a poza tym prowadzenie strony też wymaga wydatkowania jakiejś tam energii,
    więc uzyskiwanie dodatkowych profitów jest jak najbardziej logiczne i
    uzasadnione... stworzenie sensownego systemu wymaga naprawdę sporej pracy i nie
    ma powodu by rozdawac to za free... na futach biedni nie grają...

  • 5. Data: 2009-04-07 13:17:39
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:grfih1$jfo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Wyobraź sobie trzy kwartały na systemach pod kreską i pomyśl jak wtedy byś
    > się czuł mając spekulację jako jedyny dochód i jakiś nagły większy

    Bez watpliwie zgoda jesli chodzi o komfort psychiczny jesli ma sie
    dodatkowe zrodlo dochodu lub jesli tez gielda stanowi te dodatkowe
    zrodlo dochodow. Ale w tym przypadku czy to nie jest tak
    ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz tracisz
    - mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
    oni tez traca - czy to jest fear ?
    Jest to moim zdaniem troche mydlenie oczu.
    Kolo sie zamyka, i przynajmniej mial bys na tyle odwagi
    by przyznac sie iz sprzedaz systemow JEST Twoim zrodlem dochodow,
    i zarabiasz na ludziach kiedy oni traca.

  • 6. Data: 2009-04-07 13:24:12
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Każda osoba grająca na futach zdaje sobie sprawę z ryzyka.
    Jeśli prowadzisz jakąkolwiek działalność gospodarczą to zdarzają się
    miesiące bez zarobku, a przecież zus, sekretarkę, paliwo itp trzeba opłacić.
    Tak samo jest z systemami.
    DJ

  • 7. Data: 2009-04-07 13:25:57
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "abv" <a...@a...com> wrote in message

> [...]
    > by przyznac sie iz sprzedaz systemow JEST Twoim zrodlem dochodow,
    > i zarabiasz na ludziach kiedy oni traca.

    sprzedaż system jest zródlem dochodów niezależnie od wyników systemów
    (ludzie grający tracą lub zyskują).
    Nie wiem czemu sie upierasz że tracą...
    Drugą sprawą jest to że system jest "skuteczniejszy" jesli gra nim jakaś
    grupa ludzi ( zgodnie z parabolą ).
    Pzy pewnej optymalnej ilosci graczy system osiąga max skutecznosci
    wynikającej z efektu skali.
    Celowe jest wiec udostępnienie jego procedury szerszej grupie graczy... przy
    czym należy zachowac rozsądek wiedząc że skuteczność ta bedzie spadać jesli
    zacznie nim grać za dużo osób.
    Dochody ze sprzedaży sygnałów są nieskorelowane z wynikami co daje pożądany
    efekt dekorelacji przychodów z posiadanych aktywów.
    Starasz sie nagiąc rzeczywistość do swojej tezy że stopazwrotu.pl
    "oszukuje"... przy czym nie da sie tego dowieźć z smaego faktu sprzedaży
    systemów. Nic takiego nie wynika z tego faktu. Do tego potrzeba dodatkowych
    przesłanek... np należałoby udowodnic ze systemy są nieskuteczne a
    stopawrotu osobiście gra odwrotnie.

    george.

  • 8. Data: 2009-04-07 13:31:22
    Od: Maciej Zywno <m...@g...pl>

    abv wrote:
    > ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz tracisz
    > - mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
    > oni tez traca - czy to jest fear ?

    zdecydowanie fear, jesli sie traci ;)))

    A tak na powaznie to mozna tez "zbierac na kapital poczatkowy". Co z
    tego, ze masz system, ktory co roku zarabia 30%, jesli masz 10k
    oszczednosci.
    MaciejZ

  • 9. Data: 2009-04-07 13:33:54
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Za 10k juz mozna pociupac.
    :)
    DJ

  • 10. Data: 2009-04-07 13:40:02
    Od: "abv" <a...@a...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i nie
    > ma powodu by rozdawac to za free... na futach biedni nie grają...

    Kolego viper, daruj sobie.

    Na gieldzie mamy 2 ALTERNATYWY -
    1. ludzie zarabiajacy bezposrednio na gieldzie dla ktorych otoczka gieldy
    (czyli oplaty za notowania,
    i inne prowizje stanowia drobne koszta)
    2. ludzie NIE zarabiajacych bezposrednio na gieldzie, a zarabiajacych dzieki
    "1",
    stanowiacych otoczke gieldy, czerpiacych dochody niezaleznie od koniunktury
    gieldy,
    ktorzy co najwyzej nie zarobia ale nie straca.

    Ludzie nalezacy do "1" wiedza ze nie mozna nalezec do "1" i "2".
    Ludzie nalezacy do "2" zyja z mysla iz naleza do "1"....

    To tyle.