  • Data: 2009-04-07 13:25:57
    Temat: Re: DLA stopazwrotu.pl
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "abv" <a...@a...com> wrote in message
    news:grfkam$710$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:grfih1$jfo$1@news.onet.pl...
    >

    > Bez watpliwie zgoda jesli chodzi o komfort psychiczny jesli ma sie
    > dodatkowe zrodlo dochodu lub jesli tez gielda stanowi te dodatkowe
    > zrodlo dochodow. Ale w tym przypadku czy to nie jest tak
    > ze w momencie jesli systemy dadza ciala i na nich nie zarabiasz badz
    > tracisz
    > - mimo to zarabiasz wtedy na ludziach ktorzy za nie placa - lecz finalnie
    > oni tez traca - czy to jest fear ?
    > Jest to moim zdaniem troche mydlenie oczu.
> [...]

    sprzedaż system jest zródlem dochodów niezależnie od wyników systemów
    (ludzie grający tracą lub zyskują).
    Nie wiem czemu sie upierasz że tracą...
    Drugą sprawą jest to że system jest "skuteczniejszy" jesli gra nim jakaś
    grupa ludzi ( zgodnie z parabolą ).
    Pzy pewnej optymalnej ilosci graczy system osiąga max skutecznosci
    wynikającej z efektu skali.
    Celowe jest wiec udostępnienie jego procedury szerszej grupie graczy... przy
    czym należy zachowac rozsądek wiedząc że skuteczność ta bedzie spadać jesli
    zacznie nim grać za dużo osób.
    Dochody ze sprzedaży sygnałów są nieskorelowane z wynikami co daje pożądany
    efekt dekorelacji przychodów z posiadanych aktywów.
    Starasz sie nagiąc rzeczywistość do swojej tezy że stopazwrotu.pl
    "oszukuje"... przy czym nie da sie tego dowieźć z smaego faktu sprzedaży
    systemów. Nic takiego nie wynika z tego faktu. Do tego potrzeba dodatkowych
    przesłanek... np należałoby udowodnic ze systemy są nieskuteczne a
    stopawrotu osobiście gra odwrotnie.

    george.