  • Data: 2019-02-03 09:33:32
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-02 o 22:10, Kris pisze:
    > Ja zdecydowaną większość wydatków(tak na oko z 70%) kartą reguluje. Ale zwykła
    debetówką. Kredytu(kredytówki) mam to szczęście ze nie potrzebuję.

    Czyli "ładna pani" mija się z prawdą na siłę mi wciskając kredytową?

    > A do czego Tobie to potrzebne/

    Padł pomysł aby korzystać z wypożyczalni samochodów na minuty która
    potrzebuje podania numeru karty.
    Niestety są głosy w necie że ta wypożyczalnia za uczciwa nie jest ;-)
    To taki przykład pewnie znajdą się następne...

    Revolut jest przedpłacony, spełnia rolę karty płatniczej w sklepie,
    obsługuje waluty (co może być mi potrzebne niedługo) i ma wszystkie
    "zalety" katy debetowej i nie ma wad kredytowej :-)
    Wiem zbyt pięknie to wygląda ale może to jest przyszłość :-)

    > Weź debetówkę tam gdzie masz konto(bez formalności wydać powinni) i tyle

    Ładna pani sprawia trudności gdyż każe stawić się wszystkim
    współwłaścielom konta aby przejść na nowe bez opłat i wtedy dać kartę
    bez opłat. Łaskawie wtedy kierownik oddziału pozwoli na zmianę rodzaju
    konta bez zmiany jego numeru. LITOŚCI
    takie czasy takie banki...
    Nie chcę, nie mam siły podawać kolejny raz numeru konta we wszystkich
    poleceniach zapłaty i instytucjach...
    Dlatego brnę w Revolut a tej śmierdzącej bankowości dotykam z
    obrzydzeniem ;-)
    Zdarzyło mi się kilka już razy że chciałem kupić/zamówić usługę przez
    net i zwykłym przelewem się nie dało tylko upierali się na nr karty
    kredytowej