  • Data: 2019-02-03 19:23:53
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale kto Ci każe płacić kartą za to, za co do tej pory płaciłeś gotówką?
    Płać dalej jak lubisz. Ja wolę kartą, nie muszę nosić portfela na drobne i odmawiać
    prośbom o "3,18".
    Kartę możesz mieć tylko do netu, weź darmową KK simplicity z citka, a spłaci się
    poleceniem zapłaty. Żadnej "pracy" nie trzeba. I jeszcze zarobisz 400zł.
    Bo doceniłbyś KK, gdyby fraud wyczyścił Ci te kilkadziesiąt tysięcy z konta via KD.
    Na zawał padłbyś ;P Przy KK reklamacja musi być załatwiona (15 dni) zanim przyjdzie
    termin spłaty.
    Więc dobrze pomyśl, wyzywając od debili, bo na debila możesz sam wyjść ;P
    Choć osobiście widziałem osobę trzymającą ponad 100k na ROR z KD...