  • Data: 2019-02-02 22:10:49
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 2 lutego 2019 18:01:42 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > I wychodzi na to że w na jednym koncie/banku trzeba by mieć 3 karty
    > - debetową jak każdy biały człowiek (grubo) ;-) żeby wydawać swoje
    > pieniądze z konta.

    Ano. Taką mam.

    > - kredytową bo nie wszystkie sklepy (internetowe akceptują)

    Chyba juz teraz tak nie jest. Przynajmniej z moja debetówką którą ma od 2000 chyba
    roku jeszcze mi się nie zdarzyło żeby jakiś sklep itp jej nie zaakceptował
    > Ciekawe dlaczego jest to uważane za
    > bezpieczniejsze pieniądze dla sklepów bo pochodzą z kredytu udzielonego
    > przez bankowca a nie od jego klienta bezpośrednio.

    To są opowieści dziwnej treści opowiadane przez tych co z kredytów musza/lubia
    korzystać
    > - I teraz najśmieszniejsze - przydałaby się karta przedpłacona do
    > transakcji w necie

    Takie tez ponoć są.

    > I po tych wyjaśnieniach w placówce ;-) zaprezentowaniu kosztów i
    > procedury którą muszę spełnić żeby zamienić moje rodzinne konto na
    > nowocześniejsze, przyzwyczajeniu się do nowych warunków i czasie który
    > muszę poświęcić mam jeszcze mniejszą ochotę do posiadania karty.

    Ja zdecydowaną większość wydatków(tak na oko z 70%) kartą reguluje. Ale zwykła
    debetówką. Kredytu(kredytówki) mam to szczęście ze nie potrzebuję.

    > Chyba zdecyduję się na Revolut Jedna karta na 3 osobową rodzinę.
    > Ale niedobry klient ;-)

    A do czego Tobie to potrzebne/
    Weź debetówkę tam gdzie masz konto(bez formalności wydać powinni) i tyle