  • Data: 2019-02-03 19:53:02
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 18:44:13 +0100, z napisał(a):

    > Szukają kogoś kto ma kilkadziesiąt tys. na koncie i zmuszają do

    No nie wiem, IMO to szukaja takiego, ktoremu trzeba kredytu.
    Tak przynajmniej z telefonow wynika. Moze KK, moze kredyt,
    moze przelew z KK".

    I tylko jeden mbank jakos intelegentnie zadzialal "nie potrzebuje pan
    kredytu, bo ma pan pieniadze ? To moze na cos pan odklada?
    Nie musi pan czekac az sie odlozy, mamy swietne kredyty ..."

    > płacenia z kredytu i liczą że kiedyś przypadkiem przez nieuwagę zapłaci
    > procent. Lub ten debil wykona pracę i przypilnuje spłacenia karty.

    I w tym celu maja automatyczne splaty ...

    > Znaczy debil bo zapłacił odsetki choć nie musiał lub wykonał pracę choć
    > nie musiał.
    > TYLKO DEBIL posiada kartę kredytową jeśli nie musi brać kredytu ;-)

    Kolega mnie chyba obraza ... mialem trzy :-)

    Choc raz faktycznie wyszedlem na debila, nie doczytalem zmian cennika
    :-(
    Koniec koncow 3 zl mnie to kosztowalo.

    Choc przyznaje, ze za duzo uwagi mnie te wszystkie karty kosztuja.
    Trzeba bedzie jedna zamknac.

    J.