  • Data: 2019-02-03 10:36:16
    Temat: Re: DEBET a karta debetowa
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale też np. KK citka może być spłacana poleceniem zapłaty.
    > Albo tak ustawić cykl, by dzień spłaty wypadał kilka dni po wpływie pensji - spłatę
    robisz razem z opłatami.

    Zapewne jestem niezrozumiały dla ludzi którzy już się przyzwyczaili że
    tak ma być (urodzili się już w tym matrixie) ale warunek płacenia
    najpierw kredytem _BO TAK_ i "spłać w terminie bo inaczej procenty" to
    jest traktowanie mnie jak debila.
    Nie lubię jak się mnie tak traktuje. Może jestem staroświecki.

    Fakt włącza mi się tryb _buntownik_ ;-) i nasuwa mi się _oszuści i
    naciągacze_
    Wiem... oszołom...

    Ech gdyby ten bitcoin nie był tak wynaturzony i pogonił w cztery wiatry
    to towarzystwo :-)

    Konkludując. Spróbuję dostać bez opłat kartę debetową i zobaczę co się
    wydarzy.